• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

عذرخواهی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به دلیل نقص فنی در خط ۵

  • کد خبر : 31162
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
عذرخواهی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به دلیل نقص فنی در خط ۵
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نقص فنی پیش آمده در خط 5 متروی تهران از شهروندان و مسافران عذر خواهی کرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت افزود: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حمل‌ونقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است بهترین خدمات رسانی را به شهروندان و مسافران ارائه دهد. اما نقص فنی در برخی از قطارها یکی از مشکلاتی است که با تمامی تلاشی که ما برای سرویس و اورهال کردن قطارها انجام می دهیم شاهد آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه صبح امروز یکشنبه ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۹ با قطعی شبکه ارتباطی در خط۵ روبه‌رو شدیم و تلاش کارشناسان فنی برای رفع نقص فنی پیش آمده کمی طولانی شد و قطار ساعت ۸:۳۰ اعزام شد.گفت: برای کاهش ازدحام  جمعیت قطار سریع السیر فوق العاده در خط ۵ اعزام شد.
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه در صورت بروز اختلال فنی همکاران ما تمرکز خود را برروی رفع اختلال دارند، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع وظیفه ماست و اگر پرسنل ایستگاه های خط پنج  برخورد نا مناسبی داشتندعذر خواهی می کنم.
وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همواره مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و شهروندان می توانند از طریق سامانه‌های ارتباطی مختلف از جمله سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۴۲۷۷ و سامانه تلفن گویا۸۸۷۴۰۱۶۳-۶، طریق ایمیل info.metro@tehran و تلفن ارتباطات مردمی ۶۶۷۱۲۲۱۶ انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه دهند تا پیگیری لازم را انجام دهیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31162

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.