• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

عملیات بازسازی محور جنوب، افتخار بزرگی در راه‌آهن لرستان و زاگرس

  • کد خبر : 24550
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
عملیات بازسازی محور جنوب، افتخار بزرگی در راه‌آهن لرستان و زاگرس
سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۹۰ کیلومتر از محور راه‌آهن جنوب به همت زحمتکشان راه آهن بازسازی شده است.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۹۰ کیلومتر از محور راه‌آهن جنوب بازسازی اساسی و نوسازی شده است.

سعید رسولی امشب در مراسم پایان بازسازی راه‌آهن محور جنوب اظهار کرد: افتخار بزرگی در راه‌آهن لرستان و زاگرس ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این محور به خاطر شرایط سخت، مسدودی‌های کوتاه در شرایط بسیار سخت، وجود محوری با شرایط خاص و ابنیه و مشخصات فنی دانشگاه راه‌آهن محسوب می‌شود.

رسولی گفت: شبانه‌روز برای بازسازی این محور تلاش شده است.

وی با بیان اینکه ۲۹۰ کیلومتر از محور راه‌آهن جنوب بازسازی اساسی و نوسازی شده است، گفت: امروز هم ایمنی در این محور ارتقاء و سرعت حرکت افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ظرفیت این محور ۵.۷ میلیون تن است، بیان کرد: در حال حاضر ۵.۲ میلیون تن بار از این محور عبور می‌دهیم؛ تقاضای موجود ۷.۹ میلیون است.

وی با اشاره به اینکه واریانت دورود- خرم‌آباد- اندیمشک به رفع گلوگاه ظرفیتی این محور کمک می‌کند که امیدواریم با دستور ویژه وزیر راه احداث شود، اظهار کرد: خدمات ایستگاهی در ایستگاه‌های این منطقه ارتقاء یافته است.

انتهای پیام

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.