• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مسافران قطار، آشامیدنی و خوراکی را فقط از مهماندار بگیرند

  • کد خبر : 13574
  • ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
مسافران قطار، آشامیدنی و خوراکی را فقط از مهماندار بگیرند

0 (0) پلیس راه‌آهن هشدار داد: مسافران قطار، آشامیدنی و خوراکی را فقط از مهماندار بگیرند پلیس راه‌آهن از مسافرین ریلی خواست تا از دریافت هرگونه خوراکی و آشامیدنی از افراد ناشناس خودداری کرده و مایحتاج خود را از طریق مهمانداران قطار تهیه کنند.به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ حشمت اله ملکی فرمانده […]

0
(0)
پلیس راه‌آهن هشدار داد: مسافران قطار، آشامیدنی و خوراکی را فقط از مهماندار بگیرند
 پلیس راه‌آهن از مسافرین ریلی خواست تا از دریافت هرگونه خوراکی و آشامیدنی از افراد ناشناس خودداری کرده و مایحتاج خود را از طریق مهمانداران قطار تهیه کنند.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه‌آهن کشور با تأکید بر این مطلب گفت: مسافرانی که قطار را به‌ عنوان وسیله سفر خود انتخاب می‌کنند، به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس راه‌آهن توجه و مراقب سارقانی که به روش مسمومیت و بیهوشی اقدام به سرقت از مسافران می کنند باشند.
وی همچنین از دستگیری سارق اموال مسافران قطار به این روش خبر داد و افزود: سارقی که به روش مسمومیت و بیهوشی مسافرین قطار، اموالشان را سرقت می‌کرد توسط مأموران پلیس‌راه آهن اراک شناسایی و دستگیر شد.

بیهوشی یکی از مسافران قطار مشهد– اهواز
ملکی با اشاره به خبر بیهوشی یکی از مسافران قطار مشهد– اهواز در ۱۸ آذرماه امسال و سرقت اموال وی توسط فردی ناشناس در داخل قطار گفت: فرد مذکور با ارسال پیامک به برادر مالباخته و اخذ صد هزار تومان وجه از طریق کارت عابر بانک مسافری دیگر، از یک سو و توجه به نحوه سرقت حرفه‌ای، از دیگر سو، سارق شناسایی و موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمورین آگاهی پلیس راه‌آهن اراک قرار گرفت.
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور، در ادامه افزود: عکس سارق از دستگاه خود پرداز مستقر در ایستگاه راه‌آهن قم در هنگام برداشت وجه سرقتی، گرفته و با هماهنگی معاونت آگاهی پلیس راه‌آهن چهره سارق جهت شناسایی به کلیه یگان‌های پلیس راه‌آهن ارسال شد.
ملکی با اشاره به اینکه در طی این مدت، پلیس راه‌آهن مهمانداران قطارهای محور جنوب را نسبت به این امر حساس کرد، اضافه کرد: هویت سارق در ۲۳ دی ماه در قطار مسافری تهران–خرمشهر شناسایی و رفتار وی به صورت نامحسوس کنترل شد.
وی گفت: در این زمینه مراتب به اطلاع مقام قضایی رسید و ضمن هماهنگی با مسئولین راه‌آهن، قطار در ایستگاه مذکور متوقف و با رعایت کلیه ملاحظات، اقدام به دستگیری فرد مورد نظر شد. همچنین در بازرسی از وی، تعداد ۱۰۰ عدد قرص‏ لورازپام، پنجاه سی سی شربت متادون، ۳ عدد کارت عابر بانک متعلق به غیر، یک عدد کارت خودرو و بیمه نامه متعلق به غیر و همچنین یک جلد پاسپورت متعلق به فرد مالباخته کشف و ضبط شد.
این مقام ارشد انتظامی افزود: به دنبال تحقیقات بیشتر از سارق و بررسی پرونده‌های مفتوح وی در قم و شیراز، زوایای پنهان سرقت این سارق در اختیار مأموران آگاهی پلیس راه‌آهن اراک قرار گرفت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.