• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

واگن‌پارس اراک هفته آینده به‌صورت رسمی تحویل “مپنا” می‌شود

  • کد خبر : 30964
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
واگن‌پارس اراک هفته آینده به‌صورت رسمی تحویل “مپنا” می‌شود
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت واگن پارس اراک هفته آینده به‌صورت رسمی به گروه صنعتی مپنا تحویل می‌شود و هیئت‌مدیره منتخب آن کار خود را آغاز می‌کند.
0
(0)

به‌گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ، علی‌اکبر کریمی اظهار داشت: در نشستی که در سازمان گسترش و با حضور تمامی مسئولان مربوطه وزارت دفاع، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، نمایندگان معاونت اقتصادی معاون اول رئیس جمهور، مپنا، مدیرعامل واگن‌پارس و تعدادی از نمایندگان شورای کارگری برگزار شد، آخرین تاییدیه واگذاری واگن‌پارس اراک به شرکت مپنا انجام شد.

وی ادامه داد: در این نشست صورت جلسات آماده و تشریفات اداری، حقوقی و قانونی مربوط به نقل و انتقال شرکت واگن‌پارس از سازمان گسترش انجام و مورد تایید وزارت دفاع که مالکیت قبلی این شرکت بود قرار گرفت.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس شرکت مپنا به صورت رسمی واگن‌پارس اراک را تحویل می‌گیرد.

کریمی بیان کرد: امید است با برنامه‌های گسترده شرکت مپنا، شاهد رونق تولید و افتخارآفرینی واگن‌پارس اراک به عنوان قدیمی‌ترین و مجهزترین واحد تولیدی صنعت ریلی کشور باشیم.

وی ادامه داد: واگذاری واگن پارس به شرکت مپنا که یکی از دغدغه‌های مهم کارگران این شرکت بود امروز با برگزاری این نشست و پیگیری مسئولان استانی، معاونت امور اقتصادی استانداری مرکزی، دستگاه‌های مربوطه و نمایندگان استان به نتیجه رسید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30964

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.