• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه راه آهن تهران بازدید کرد+گزارش تصویری

  • کد خبر : 21022
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه راه آهن تهران بازدید کرد+گزارش تصویری
وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرعامل راه‌آهن با حضور در ایستگاه راه‌آهن تهران با مسافران خطوط ریلی در مسیرهای مختلف دیدار و گفتگو کرد.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز؛ وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرعامل راه آهن با حضور در ایستگاه راه آهن تهران با مسافران خطوط ریلی در مسیرهای مختلف دیدار و گفتگو کرد.

«محمد اسلامی» در این بازدید، در جریان نحوه خدمت رسانی شرکت راه آهن به مسافران در مسیرهای مختلف ریلی و به خصوص قطارهای ایام اربعین حسینی قرار گرفت.

در این بازدید سعید رسولی بهمراه معاونین راه آهن وزیر راه و شهرسازی را در جریان آخرین برنامه ریزی های شرکت راه آهن در خصوص ارائه خدمات مطلوب به مسافران قرار داد.
همچنین وزیر راه و شهرسازی پس از دیدار و گفت و گو با مسافران با حضور در محل سکوهای حرکت قطارهای مسافری با تعداد دیگری از مسافران که در واگن های قطار نشسته بودند گفتگو کرد.
تعداد زیادی از مسافران در ایستگاه راه اهن تهران مسایل خود را با وزیر راه و شهرسازی مطرح کردند .
در ادامه محمد اسلامی از قسمت‌های مختلف ایستگاه راه آهن تهران بازدید و در جریان آخرین اقدامات شرکت راه آهن برای حفظ و نگهداری این ایستگاه تاریخی قرار گرفت.
در پایان این بازدید وزیر راه و شهرسازی با سوار به اتوبوس بی.آر.تی و گفتگو با مردم بخشی از مسیر میدان راه آهن تا میدان منیریه را با اتوبوس های شرکت واحد طی کرد.

[metaslider id=21033]

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21022

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.