• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

پروژه اسلب تراک خطوط ایستگاه راه‌آهن شاهرود افتتاح شد

  • کد خبر : 9030
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
پروژه اسلب تراک خطوط ایستگاه راه‌آهن شاهرود افتتاح شد

0 (0) با حضور استاندار سمنان؛ پروژه اسلب تراک خطوط ایستگاه راه‌آهن شاهرود افتتاح شد شاهرود – مدیر کل راه‌آهن شمال شرق(۱) از افتتاح پروژه اسلب تراک خطوط ایستگاه راه‌آهن شاهرود خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح شش میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است. فرشاد زاد خور در گفتگو با خبرنگار […]

0
(0)

با حضور استاندار سمنان؛

پروژه اسلب تراک خطوط ایستگاه راه‌آهن شاهرود افتتاح شد
شاهرود – مدیر کل راه‌آهن شمال شرق(۱) از افتتاح پروژه اسلب تراک خطوط ایستگاه راه‌آهن شاهرود خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح شش میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

فرشاد زاد خور در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طرح اجرای ۲۰ کیلومتر اسلپ تراک در ایستگاه‌های شبکه راه‌آهن شامل دامغان و شاهرود در چهارمین روز هفته دولت به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: این طرح که از سال ۹۳ آغازشده بود امروز بااعتبار شش میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی بابیان اینکه طرح بهینه‌سازی سیستم تأسیسات خطوط مسافری ایستگاه‌های شاهرود و دامغان به‌ طول سه هزار متر و بااعتبار ۲۰۹میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در حال انجام است، افزود: تعمیرات ساختمان‌ها و تأسیسات اداری بااعتبار ۲۷۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نماسازی و محوطه‌سازی ایستگاه دامغان بااعتبار ۲۰۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان و بازسازی دپوی ساختمان راه‌آهن سمنان بااعتبار ۲۰۵هزار و ۸۱۰ تومان از جمله پروژه های قابل افتتاح راه‌آهن شمال شرق (۱)محسوب می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق(۱) بابیان اینکه ۹ طرح و پروژه طی هفته دولت در این مجموعه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: برای انجام این پروژه‌ها ۹ میلیارد و ۷۴۹ میلیون تومان از اعتبارات این طرح‌ها ملی و یک میلیارد و ۱۷۲میلیون تومان از محل سایر منابع هزینه ‌شده است.

زادخور بابیان اینکه در راه‌آهن شمال شرق(۱) به دنبال ارتقا خدمات به مسافران و زائران هستیم، اضافه کرد: مونتاژ و نصب۱۴۰ دستگاه سوزن در ایستگاه‌های ابریشم، جهان‌آباد، گیلان و بکران میامی بااعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجراشده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.