• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

کارگروه ویژه پیگیری مشکلات حمل و نقلی ریلی تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 24333
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
کارگروه ویژه پیگیری مشکلات حمل و نقلی ریلی تشکیل می‌شود
حمید عزت‌آبادی پور رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و لجستیک اتاق ایران به همراه اعضاء کارگروه ریلی این کمیسیون، روز گذشته با مدیرعامل و معاونان راه‌آهن جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران ، حمید عزت‌آبادی پور رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و لجستیک اتاق ایران به همراه اعضاء کارگروه ریلی این کمیسیون، روز گذشته با مدیرعامل و معاونان راه‌آهن جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار مقرر شد برای تقویت روابط دو جانبه، کارگروه ویژه‌ای شکل بگیرد تا درخواست‌های فعالان بخش خصوصی در جلسات منظم این کارگروه مشترک، مطرح و پیگیری شود.

حمید عزت‌آبادی پور، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و لجستیک اتاق ایران به همراه اعضاء کارگروه ریلی این کمیسیون، با مدیرعامل و معاونان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سعید رسولی ،معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن پس از شنیدن مهم‌ترین دغدغه‌ها و نقطه‌نظرات فعالان بخش خصوصی در حوزه لجستیک، گفت: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تمام امکانات خود را جهت ارائه خدمات مطلوب به اعضای اتاق ایران و فعالان اقتصادی بسیج خواهد کرد.

او همچنین پیشنهاد داد: برای تقویت روابط دو جانبه، کارگروه ویژه‌ای شکل بگیرد تا درخواست‌های فعالان بخش خصوصی در جلسات منظم این کارگروه مشترک، مطرح و پیگیری شود.

در این نشست همچنین مقرر شد پس از تشکیل کارگروه مشترک، اهداف همکاری‌های دو جانبه تعریف، تبیین و اجرائی شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24333

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.