• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اصلاح شبکه ریلی و اتصال دشت ورامین به مترو مطالبه اصلی مردم است

  • کد خبر : 31695
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
اصلاح شبکه ریلی و اتصال دشت ورامین به مترو مطالبه اصلی مردم است
نماینده مردم دشت ورامین در مجلس با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات باید به دنبال اجرای طرح های جدید باشیم گفت: اصلاح شبکه ریلی و اتصال ورامین به مترو از مطالبات اصلی مردم است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از مهر، حسین نوش آبادی ظهر پنج شنبه در جمع دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای قرچک اظهار داشت: توسعه بافت روستاهای قرچک به دلیل در هم تنیدگی با شهر، نگرانی‌هایی به وجود آورده که ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی انتزاع پاکدشت از ورامین و انتزاع قرچک از ورامین بوده است.

نوش آبادی با اشاره به اینکه هر دو اقدام به لحاظ تقسیمات کشوری و وسعت سرزمینی به ضرر قرچک تمام شده است افزود: گرچه جبران این موضوع سخت شده اما باید استانداری و وزارت کشور را با ارائه طرح اصولی و کارشناسی متقاعد کرد.

وی گفت: یکی از برکات نظام، سهیم کردن مردم در اداره امور مربوط به خودشان است، لذا باید تلاش کنیم مردم ایمان بیاورند در اداره امور، تقسیم مسئولیت‌ها و حکومت‌داری نقش دارند.

نوش آبادی بیان داشت: کار و اقدام شوراها مشروعیت و مقبولیت دارد، چرا که جایگاه آنها نهادینه شده و باید برای پیشبرد تمام برنامه‌ها به کمک ادارات و نهادها بیایند، شوراها از جانب مردم وکالت دارند عزم و همت ادارات را تقویت کنند، چرا که به فرموده رهبری مشکلات کشور با عزم جهادی و انقلابی رفع می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته روستاهای قرچک از نعمت راه دسترسی مناسب، خانه بهداشت، گاز و سایر امکانات بی‌بهره بودند اما به مدد انقلاب اسلامی، تلاش مسئولان و همراهی مردم روستاها دگرگون شدند، گرچه هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که مانع توسعه بیشتر است.

وی گفت: برای برون‌رفت از مشکلات باید دنبال اجرای طرح‌های جدید بود، نه اینکه فقط خود را با مسائل جاری سرگرم کنیم لذا اصلاح شبکه ریلی و اتصال منطقه به متروی تهران جز مطالبات اصلی ما بوده که با جدیت پیگیر آن هستیم و لازمه آن نیز اجرای کامل تقاطع‌های غیر همسطح محمدآباد و داودآباد است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.