• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بازدید نوبخت از راه آهن تبریز – بستان آباد – میانه؛ اعتبار 450 میلیاردی راه آهن میانه – تبریز تامین ‌می‌شود

  • کد خبر : 8598
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
بازدید نوبخت از راه آهن تبریز – بستان آباد – میانه؛ اعتبار 450 میلیاردی راه آهن میانه – تبریز تامین ‌می‌شود

0 (0) محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، صبح دوشنبه در سفر به تبریز، از پروژه مسیر راه آهن تبریز، بستان‌آباد و میانه بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، وی در این بازدید با اشاره به قانون بودجه امسال خبر داد که 120 میلیارد تومان […]

0
(0)

محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، صبح دوشنبه در سفر به تبریز، از پروژه مسیر راه آهن تبریز، بستان‌آباد و میانه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، وی در این بازدید با اشاره به قانون بودجه امسال خبر داد که 120 میلیارد تومان برای راه آهن میانه- تبریز لحاظ شده و 200 میلیارد تومان نیز در سفر رئیس جمهور ابلاغ شده که به موقع تخصیص خواهد یافت.
وی افزود: اعتبار 450 میلیاردی راه آهن میانه – تبریز برای رسیدن به ائل گلی را تامین می کنیم.
مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی نیز در حاشیه بازدید نوبخت گفت: راه آهن میانه- بستان‌آباد برای رسیدن به تبریز به 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
وی افزود: پروژه راه آهن میانه- تبریز تا بستان‌آباد 99 درصد پیشرفت دارد و از بستان‌آباد تا ائل‌گلی هم حدود 63 درصد پیشرفت دارد.
وی تصریح کرد: پایه‌های پل آماده و برای خرید ورق سقف پایه حدود 80 میلیارد تومان نقدینگی لازم داریم که پیگیر تخصیص این رقم هستیم.
خدابخش ادامه داد: امسال 120 میلیارد تومان بودجه برای پروژه لحاظ شده و پیمانکاران دو شیفته کار می‌کنند.
مسیر خط آهن تبریز ـ میانه که به طول 183 کیلومتر، ادامه راه‌آهن تهران ـ میانه است، در صورت تکمیل، فاصله بین تهران و تبریز را از نظر مسافت 114 کیلومتر و از لحاظ زمانی 5/5 ساعت کاهش می‌دهد. این خط آهن به صورت دو خطه طراحی شده و حداکثر سرعت آن برای واگن‌های باری 120 کیلومتر و برای واگن‌های مسافربری 160 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.