• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بازدید وزیر راه و شهرسازی از باند دوم راه خاش به زاهدان

  • کد خبر : 32204
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۳۸
بازدید وزیر راه و شهرسازی از باند دوم راه خاش به زاهدان
اسلامی وزیر راه و شهرسازی ازعملیات اجرایی باند دوم از راه خاش به زاهدان بازدید کرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از صداوسیما ، اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این بازدید گفت: اولین ایستگاه راه آهن زاهدان چابهار در خاش است و ابتدای سال آینده این ایستگاه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دولت در سال‌های اخیر حدود ۲هزار و ۹۰۰میلیارد تومان برای اجرا پروژه خط‌آهن چابهار – خاش – زاهدان هزینه کرده که ۲هزار میلیارد تومان فقط تخصیص‌های امسال بوده است گفت: پروژه ۷۲۰کیلومتری راه آهن زاهدان و چابهار تا پایان سال۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید. 

وی گفت: امروز در این استان ۵۰کیلومتر بزرگراه افتتاح کردیم و ۴۱کیلومتر آغاز عملیات اجرایی بزرگراه را امروز داریم و ۴۱کیلومتر هم در ابتدای بهار۱۴۰۰ شروع به ساخت خواهیم کرد.

وی گفت: در ایجاد بزرگراه در استان سیستان و بلوچستان به رکورد ۱۵۰کیلومتر در سال خواهیم رسید و در ۵سال آینده سیستان و بلوچستان به لحاظ بزرگراه کاملا دگرگون خواهد بود.

وی  با قدردانی از مردم سیستان و بلوچستان گفت: مردم این استان همواره مرزدار و ولایت مدار بوده و خدمت به این مردم از حداقل کارهایی است که انجام می دهیم.

همچنین ظهر امروز عملیات اجرایی ۴۱کیلومتر بزرگراه در مسیرهای چابهار – ایرانشهر – خاش – زاهدان  با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

 وزیر راه و شهرسازی گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و مورد تاکید رهبر انقلاب است به نحوی که عنایت ویژه ایشان موجب شد تا از صندوق توسعه ملی منابع مالی برای پشتیبانی آن تامین شود.

محمد اسلامی بیان کرد: کل کریدور شمال-جنوب که از خراسان رضوی تا چابهار بوده حدود ۱۶۰۰کیلومتر است که حدود ۶۰۰کیلومتر باند دوم در حال ساخت داریم و نزدیک به ۷۰۰کیلومتر به بهره‌برداری رسانده و افتتاح شده که ۴۰۰کیلومتر نیز در دست مطالعه قرار دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32204

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.