• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری در بنادر

  • کد خبر : 29813
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری در بنادر
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور ،پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری در بنادر خوزستان را بازدید و بررسی کرد .
0
(0)
به گزارش ریل‌نیوز به نقل از صداوسیما  ، مدیرعامل بنادر و دریانوردی در جریان سفر خود به خوزستان ضمن بازدید از روند پیشرفت احداث پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری، آخرین مسائل مرتبط به مشکلات و چالش‌های پیش روی آن‌ها را بحث و بررسی نمود.

محمد راستاد در این سفر از پروژه تعمیرات اساسی، بهسازی و تعریض بزرگراه بندرامام‌خمینی (ره) بازدید کرد و از آخرین مراحل پیشرفت آن با توضیحات دست اندرکاران پروژه آگاه شد. در جریان این پروژه مسیر ده‌کیلومتری مسیر بزرگراه بندر امام خمینی (ره) شامل دو باند رفت و برگشت بهسازی، تعریض و تحت تعمیرات اساسی قرار می‌گیرد.
وی همچنین از پروژه احداث رمپ و لوپ‌های تقاطع غیرهمسطح راه‌آهن بندرامام خمینی (ره) که با پیشرفت پنجاه درصدی در حال تکمیل است، بازدید کرد.حل مشکل گره ترافیکی و تسهیل عبور و مرور وسائط نقلیه از اهم مزایای بهره برداری از این پروژه است.

راستاد در ادامه بازدید خود از پروژه احداث جاده کمربندی بندرامام‌خمینی (ره) به آبادان دیدن و چالش‌های پیش روی این پروژه به لحاظ وجود معارض‌های طبیعی، شهری و دیگر چالش‌های پیش رو را بحث و بررسی کرد. این پروژه با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور تعامل بندر و شهر، از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی در دست اجرا است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین از روند پروژه سرمایه گذاری در زمینه فرآوری مواد خام بازدید کرده و با حضور کارشناسان از میزان پیشرفت آن مطلع شد.
بازدید از پروژه کارخانه فرآوری دانه‌های روغنی و خوراک دام و طیور با پیشرفت ٣٠ درصدی و بازدید از چهار باب انبار‌های نگهداری غلات با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به متراژ ٣٢ هزار مترمربع به ارزش ۶٢٠ میلیارد ریال که به روش جدیدی احداث و موجب ارتقای بهره‌وری شده است، از دیگر نقاط بازدید راستاد در جریان این سفر بود.

بازدید از روند احداث پروژه کارخانه فرآوری روغن خوراکی و تولید خوراک دام و طیور به ارزش ٢١٧٠ هزار میلیارد ریال که در مرحله تحکیم بستر قرار دارد، از دیگر برنامه‌های بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بندرامام خمینی (ره) بود.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین از روند احداث پروژه تعمیرات اساسی اسکله‌های ٢٧ تا ٣۴مجتمع بندری امام خمینی (ره)، که با پیشرفت ۵٣ درصدی با اعتباری معادل ۵۴٨ میلیارد ریال با هدف تقویت و ارتقای توان باربری اسکله‌ها در دست اجرا است، دیدن کرد.

راستاد در مرحله پایانی بازدید خود از مجتمع بندری امام خمینی (ره)، حین گشت دریایی از اسکله‌های مجتمع بندری و اسکله‌های صنایع پتروشیمی همجوار دیدن کرده و از آخرین وضعیت آبراه دریایی این مجتمع بزرگ بندری مطلع شد.
وی گفت  : یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال طرح  در بندر امام خمینی(ره)   در حال اجراست که بیشتر آنها بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.