• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

برگزاری جلسه کارگروه توسعه مدیریت و ارزیابی عملکرد در اداره کل راه‌آهن شمال٢

  • کد خبر : 34029
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۲۱
برگزاری جلسه کارگروه توسعه مدیریت و ارزیابی عملکرد در اداره کل راه‌آهن شمال٢

0 (0) جلسه کارگروه توسعه مدیریت و ارزیابی عملکرد در اداره کل راه‌آهن شمال٢ با حضور غلامحسین ولدی مدیرکل راه‌آهن شمال٢، محمدرضا ملاح معاونت فنی، حمید امیری معاونت توسعه مدیریت و منابع و جمعی از رؤسای ادارات در دفتر مدیریت برگزار شد. در این جلسه که دبیران کمیته‌های کارگروه توسعه مدیریت اداره کل نیز حضور […]

0
(0)

جلسه کارگروه توسعه مدیریت و ارزیابی عملکرد در اداره کل راه‌آهن شمال٢ با حضور غلامحسین ولدی مدیرکل راه‌آهن شمال٢، محمدرضا ملاح معاونت فنی، حمید امیری معاونت توسعه مدیریت و منابع و جمعی از رؤسای ادارات در دفتر مدیریت برگزار شد.

در این جلسه که دبیران کمیته‌های کارگروه توسعه مدیریت اداره کل نیز حضور داشتند، امیری ابتدا گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده در طی سال جاری را در تمامی حوزه‌های فعالیت اداره کل ارائه کرد و در ادامه نسبت به تشریح عملکرد اداره کل در کارگروه توسعه مدیریت و کمیته‌ها اقدام و در خصوص روش‌های پیشبرد اهداف مشخص شده مطالبی را عنوان کرد.

در این جلسه که با رویکرد آسیب شناسی عملکرد کارگروه توسعه مدیریت اداره کل در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی برگزار شد، عملکرد این اداره کل در محورهای مختلف پس از ارائه گزارش عملکرد، بررسی و نسبت به طرح مشکلات اقدام و راهکارهای لازم در راستای رفع نواقص و موانع در اجرای تعهدات ارائه شد.

 

منبع: تین نیوز

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34029

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.