• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بهره‌برداری از ۳ ایستگاه خط شش متروي تهران

  • کد خبر : 16041
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
بهره‌برداری از ۳ ایستگاه خط شش متروي تهران

0 (0) با حضور رییس جمهور محترم صورت گرفت؛  بهره‌برداری از ۳ ایستگاه خط شش متروي تهران مدیريت ارتباطات و امور بين الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، از آغاز پذیرش مسافر در خط شش متروی تهران پس از افتتاح آن خبر داد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره […]

0
(0)

با حضور رییس جمهور محترم صورت گرفت؛ 

بهره‌برداری از ۳ ایستگاه خط شش متروي تهران

مدیريت ارتباطات و امور بين الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، از آغاز پذیرش مسافر در خط شش متروی تهران پس از افتتاح آن خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، فاز اول خط شش متروی تهران به طول نه کیلومتر و با 3 ایستگاه دولت آباد، بعثت و میدان شهدا در بخش جنوبی اين خط از ظهر امروز 18 فروردين ماه 98  پذیرای  شهروندان و مسافران محترم است
فعالیت خط شش از ساعت 12:30 امروز به صورت آزمايشي آغاز شد و پس از تثبيت معيارهاي بهره برداري فاصله حركت قطارها متعاقبا اعلام خواهد شد.
خط شش با ۳۲ کیلومتر طول و 27 ایستگاه طراحی شده است که از دولت آباد شروع و تا سولقان ادامه می یابد و ایستگاه میدان شهدا در خط شش با خط 4 تقاطعی بوده و مسافران می توانند بین خط شش و 4 تبادل سفر داشته باشند. 
گفتني است مراسم بهره برداري از سه ايستگاه دولت آباد، بعثت و میدان شهدا درخط شش متروی تهران با حضور روحاني رئيس محترم جمهور، حناچي شهردار تهران هاشمي رئيس شوراي اسلامي شهر تهران، دکتر پورسیدآقایی معاون شهردار و رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از مدیران و مسئولان شهری انجام شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.