• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

تا هشتم آذرماه شرکت‌های حمل‌ونقلی ۲۷۰۰ میلیارد تسهیلات گرفتند

  • کد خبر : 30886
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
تا هشتم آذرماه شرکت‌های حمل‌ونقلی ۲۷۰۰ میلیارد تسهیلات گرفتند
مدیرکل دفتر بهره‌وری حمل و نقل وزارت گفت: با پرداخت بیش از 56 درصد از تسهیلات حمایتی دولت به شرکت‌های حمل‌ونقلی آسیب دیده از کرونا، مجموع حمایت نقدی دولت از فعالان این بخش به 2700 میلیارد تومان رسید.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از فصل تجارت، محسن صادقی، مدیرکل دفتر ارزیابی‌های اقتصادی و مدیریت بهره‌وری حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا گفت: در مجموع ۵۶ درصد کل تسهیلات درخواستی بخش حمل و نقل برون شهری به ارزش ۲۷۰۰ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.
صادقی در مورد آخرین وضعیت تسهیلات حمایتی شرکت‌های بزرگ حمل‌ونقل هوایی و ریلی افزود: تاکنون در بخش هوایی، از مجموع ۲۹ پرونده که درخواست بیش از ۲۵۵۳ میلیارد تومان تسهیلات داشته‌اند، پرونده ۹ شرکت به ارزش بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است. در حوزه ریلی نیز از مجموع ۶۰ پرونده متقاضیان با ارزش تقریبی ۸۷۵ میلیارد تومان، تسهیلات ۱۵ شرکت پرداخت شده که ارزش تسهیلات پرداختی به آن‌ها نیز حدود ۱۵۸ میلیارد تومان است.
این مقام مسئول ادامه داد: تمامی اقدام‌های لازم برای تسهیل فرآیند دریافت وام‌های یاد شده، از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است و امید می‌رود در روزهای پیش‌ رو، پرداخت تسهیلات در بانک‌های عامل به با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30886

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.