• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تلاش یک ساله رسولی برای عبور سالم قطار راه آهن از پیچ و خم های ریلی کشور (بخش اول)

  • کد خبر : 28363
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
تلاش یک ساله رسولی برای عبور سالم قطار راه آهن از پیچ و خم های ریلی کشور (بخش اول)
سعید رسولی طی یک سال گذشته که به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی در حال خدمت به جامعه بزرگ ریلی کشور است توانسته عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه دهد به صورتی که در سال 1398 راه آهن جمهوری اسلامی ایران در یک سال توانست بیش از 800 دستگاه انواع ناوگان ریلی جدید را در شبکه سراسری راه آهن کشور مورد بهره برداری قرار دهد.
0
(0)

به گزارش خبرنگار ریل نیوز، مدیر عامل راه آهن با بهره گیری از ظرفیت های موجود تولید داخل در سال گذشته ۲۱۳ دستگاه ناوگان ریلی و واگن جدید ساخت داخل را در راستای رونق تولید ملی به بهره برداری رساند. همچنین با تلاش وی ۲۴۳ دستگاه واگن جدید باری، لکوموتیو و واگن جدید مسافری در راستای توسعه ناوگان ریلی سال گذشته بازسازی شدند.
توسعه و نوسازی ۳۲۲ دستگاه واگن جدید باری، لکوموتیو نو، ریل باس واگن مسافری دیگر اقدامی بود که در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت های شبکه ریلی کشور در سال گذشته توسط مدیر عامل انجام شد.
علاوه بر این می توان بهره برداری از راه آهن دو خطه میبد – یزد، دو خطه کردن مسیرهای پرترافیک مانند میانه بستان آباد تبریز و توسعه قطارهای حومه‌ای را یکی دیگر از اقدامات ارزشمند مدیرعامل وقت راه آهن جمهوری اسلامی ایران دانست.
در سالی که گذشت با مدیریت سعید رسولی و توفیقات الهی ۲۹ میلیون نفر مسافر و ۴۷٫۵ میلیون تن بار در شبکه ریلی کشور جابه جا شدند.
از فعالیت های مهم سعید رسولی در راستای پذیرش مسئولیت اجتماعی شرکت تحت امرش می توان به اسکان سیل زدگان و اعزام تجهیزات و کمک های مردمی به مناطق سیل زده استان خوزستان و استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

تهیه و تنظیم: محمد ارفع

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28363

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.