• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

توسعه مجتمع های ایستگاهی بخش جنوبی خط ۶ مترو بررسی شد

  • کد خبر : 26287
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
توسعه مجتمع های ایستگاهی بخش جنوبی خط ۶ مترو بررسی شد
در بازدید میدانی مدیران شهری؛ توسعه مجتمع های ایستگاهی بخش جنوبی خط 6 مترو بررسی شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از آریا ، فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ به همراه علیزاده سرپرست شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو تهران و مدیران شهری منطقه ۲۰ با هدف تزریق مالی به پروژه توسعه بخش جنوبی خط شش مترو از مجتمع های ایستگاهی این بخش بازدید کردند.
فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ در این بازدید گفت: طی این بازدید میدانی، پتانسیل بارگذاری چهار ایستگاه در حال ساخت میدان صفائیه، شهید غیوری، میدان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در منطقه ۲۰ تهران مورد ارزیابی قرار گرفت و پیش بینی ایجاد درآمد و تزریق به پروژه احداث مترو در شهرری بررسی شد.
وی اظهار داشت: احداث توسعه جنوبی خط شش مترو با چهار ایستگاه جدید در شهرری در راستای ساماندهی ترافیکی و افزایش درصد استفاده کنندگان از حمل و نقل عمومی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
شهردار منطقه ۲۰ افزود: با تکمیل خطوط محلی در اطراف ایستگاه مترو و استفاده از مدهای انسان محور مانند توسعه پیاده راه ها و ایجاد مسیرهای مختص دوچرخه سواری در راستای TOD از ایجاد آلودگی های زیست محیطی جلوگیری بعمل می آید و باعث انسان محور شدن توسعه شهر و کاهش نیاز به تردد با وسایل نقلیه شخصی می شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.