• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تیم والیبال راه‌آهن به فینال نهایی مسابقات کارکنان دولت راه یافت

  • کد خبر : 33757
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
تیم والیبال راه‌آهن به فینال نهایی مسابقات کارکنان دولت راه یافت
تیم والیبال راه‌آهن پس از کسب پیروزی‌های پی‌درپی در مسابقات کارکنان دولت، به فینال نهایی این دور از مسابقات راه‌ یافت. هفته آینده، تیم والیبال راه‌آهن برای کسب رتبه اول با تیم والیبال آموزش و پرورش به رقابت خواهد پرداخت.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، امروز ۲۰ شهریور، تیم والیبال راه‌آهن با تیم شرکت زیرساخت در سری از مسابقات کارکنان دولت رو در رو شد و با نتیجه ۲ بر صفر حریف را مغلوب کرد و به فینال نهایی این دور از مسابقات راه پیدا کرد.

حسن وهاب زاده، مربی تیم والیبال راه‌آهن و پیشکوست ورزش کشور به تشریح رقابت‌های ورزشی این دور از مسابقات پرداخت و اظهار کرد: خداوند لطف کرد و امروز ما به فینال نهایی مسابقات کارکنان دولت راه پیدا کردیم و قرار است که هفته آینده با تیم آموزش و پرورش فینال نهایی را برگزار کنیم.

وی درباره ویژگی‌های تیم والیبال راه‌آهن اظهار کرد: اعضای تیم والیبال راه‌آهن، مجموعه‌ای از پرسنل راه‌آهن هستند که حدود ۱۵ سال است در کنار هم به تمرین می‌پردازند.

وهاب زاده تصریح کرد: پارسال نیز تیم والیبال راه‌آهن مقام نخست را در مسابقات کارکنان دولت کسب کرد و امسال نیز به امید خدا، تلاش می‌نماییم تا برنده این دور از مسابقات کارکنان دولت باشیم. راه‌آهن در سال گذشته میزبان بوده و امسال نیز میزبان مسابقات است و در مسابقات کارگری نیز میزبانی مسابقات را به عهده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمرینات و مسابقات در سالن چند منظوره شهید مظلومیان واقع در میدان راه‌آهن برگزار می‌شود، افزود: فعالیت‎های ورزشی راه‌آهن قدمت طولانی دارد و در میان مردم و ورزشکاران، همواره بازیکنان و تیم‌های ورزشی راه‌آهن به عنوان یک قطب شناخته شده هستند. اکنون یک مقدار این شهرت ضعیف شده و باید آن را مجدد گسترش داد.

وهاب زاده با یادآوری از اینکه روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ به فرزندان پرسنل راه‌آهن که علاقمند به بازی و یادگیری ورزش والیبال باشند، آموزش رایگان ارایه می‌شود، خاطرنشان کرد: بزرگسالان نیز می‌توانند در صورت علاقه به ورزشگاه مراجعه کنند و به ورزش والیبال مبادرت ورزند. ما آمادگی داریم تا اگر این خواسته وجود داشته باشد، در خدمت کارمندان و کارکنان و مدیران علاقمند به ورزش والیبال باشیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=33757

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.