• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

خط ریلی گرگان اینچه برون به سرعت تعمیر می شود

  • کد خبر : 15632
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
خط ریلی گرگان اینچه برون به سرعت تعمیر می شود

0 (0) فرمانده پلیس راه آهن کشور: خط ریلی گرگان اینچه برون به سرعت تعمیر می شود گرگان- فرمانده پلیس راه‌آهن کشور گفت: پس ازکاهش سیلاب های موجود در حاشیه خط ریلی اینچه برون و اطمینان خاطر بی‌خطر بودن پروژه تعمیر خط ریلی بین المللی گرگان اینچه برون به سرعت انجام خواهد شد. به گزارش […]

0
(0)

فرمانده پلیس راه آهن کشور:
خط ریلی گرگان اینچه برون به سرعت تعمیر می شود

گرگان- فرمانده پلیس راه‌آهن کشور گفت: پس ازکاهش سیلاب های موجود در حاشیه خط ریلی اینچه برون و اطمینان خاطر بی‌خطر بودن پروژه تعمیر خط ریلی بین المللی گرگان اینچه برون به سرعت انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حشمت الله ملکی، بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از کاهش سیلاب های موجود در حاشیه خط ریلی اینچه برون و اطمینان خاطر بی‌خطر بودن پروژه تعمیر خط ریلی بین المللی گرگان اینچه برون به سرعت انجام خواهد شد.

وی افزود: به تشخیص مسئولان ستاد بحران و با هماهنگی مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی تصمیم به بازگشایی و ایجاد شکاف در خط ریلی گرگان اینچه برون در چهار نقطه گرفته شد.

ملکی گفت: این امر موجب هدایت حجم وسیله آب از شهر آق‌قلا به سوی دشت های شمال این شهر شده است.

وی تصریح کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران از هیچ اقدامی که موجب کاهش آلام مردم شود و مقدمات ایجاد امنیت آسایش را برای مردم سیل زده به دنبال داشته باشد کوتاهی نخواهد کرد.

ملکی ادامه داد: به جهت کاهش فشار روانی بر مردم منطقه سریع با شکاف در خط ریلی گرگان اینچه برون موافقت شد و این عمل تاثیرات بسزایی در منطقه به جای گذاشت.

وی ادامه داد: خسارت‌های مالی وارده و خط ریلی اینچه برون گرگان در حال ارزیابی است و کارشناسان مربوط در حال بررسی و برآورد آن هستند.

ملکی تأکید کرد: میزان خسارات وارده در سرعت ترمیم و بازسازی خط ریلی تاثیری نخواهد داشت و پس از فروکش کردن سیلاب بین المللی سریع ترمیم و زیر بار ترافیک قطارهای باری و مسافری خواهد رفت.

وی همچنین به جمعآوری و توزیع مقادیر آذوقه و مایحتاج برای سیل زدگان استان گلستان اشاره کرد و گفت: همکاران پلیس راه آهن کشور مواد غذایی مانند کنسروجات و دیگر اقلام خوراکی را برای هموطنان خود به این منطقه ارسال کردند.

ملکی گفت: با توجه به اهمیت ریلی مسیر ریلی گرگان اینچه برون از نظر بین المللی تا حدی شدن اوضاع و تردد حرکت قطارها امنیت این مسیر توست پلیس راه آهن شمال شرق کشور و دیگر همکاران الزامی است راه آهن جمهوری اسلامی با همکاری نیروی انتظامی اجرا خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.