• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

در جشن سالروز استقلال پاکستان مطرح شد؛ بهبود روابط اقتصادی در حوزه ریلی میان ایران و پاکستان

  • کد خبر : 8710
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
در جشن سالروز استقلال پاکستان مطرح شد؛ بهبود روابط اقتصادی در حوزه ریلی میان ایران و پاکستان

0 (0) به مناسبت سالروز استقلال پاکستان جشنی در کنسولگری پاکستان در زاهدان با معاون امنیتی_ انتظامی و سرپرست معاونت سیاسی_ اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، مدیرکل امنیتی استانداری، مدیرکل راه آهن جنوب شرق، تعدادی از بازرگانان و پاکستانی های مقیم زاهدان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی راه آهن جنوب، محمد رفیع سرکنسول پاکستان […]

0
(0)

به مناسبت سالروز استقلال پاکستان جشنی در کنسولگری پاکستان در زاهدان با معاون امنیتی_ انتظامی و سرپرست معاونت سیاسی_ اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، مدیرکل امنیتی استانداری، مدیرکل راه آهن جنوب شرق، تعدادی از بازرگانان و پاکستانی های مقیم زاهدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جنوب، محمد رفیع سرکنسول پاکستان در زاهدان در حاشیه این جشن از رشد صادرات، واردات و ترانزیت در منطقه از زمان حضور مجید ارجونی مدیرکل راه آهن جنوب شرق تقدیر کرد و افزود: تمام تلاش خود را در جهت بهبود روابط اقتصادی به خصوص در حوزه ریلی به کار می بندیم.
مجید ارجونی مدیرکل راه آهن جنوب شرق ضمن تشکر از محمد رفیع سرکنسول پاکستان در زاهدان به منظور پیگیری امورات حوزه ریلی و شرکت در جلسات مشترک دو کشور، گفت: علاوه بر ادامه این روند به منظور تسریع در اعزام ناوگان ریلی ، تاکید بر برنامه ای بودن قطارها در جلسه مطرح گردید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.