• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

رئیس کمیسیون عمران مجلس از تشکیل کمیته‌ای از کمیسیون عمران مجلس برای پیگیری نوسازی ناوگان ریلی و شکایت‌های مسافران از ناوگان ریلی رجا خبر داد.

  • کد خبر : 7707
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
رئیس کمیسیون عمران مجلس از تشکیل کمیته‌ای از کمیسیون عمران مجلس برای پیگیری نوسازی ناوگان ریلی و شکایت‌های مسافران از ناوگان ریلی رجا خبر داد.

0 (0) تین‌نیوز | رئیس کمیسیون عمران مجلس از تشکیل کمیته‌ای از کمیسیون عمران مجلس برای پیگیر نوسازی ناوگان ریلی و شکایت‌های مسافران از ناوگان ریلی رجا خبر داد. به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی گفت: اینکه وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران باید نظارت‌های خود را […]

0
(0)

تین‌نیوز | رئیس کمیسیون عمران مجلس از تشکیل کمیته‌ای از کمیسیون عمران مجلس برای پیگیر نوسازی ناوگان ریلی و شکایت‌های مسافران از ناوگان ریلی رجا خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی گفت: اینکه وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران باید نظارت‌های خود را بر فعالیت شرکت‌هایی همچون رجا افزایش دهند.

او افزود: دریافت حمایت‌های مالی از دولت از سوی شرکت‌هایی همچون رجا ،انتظار بهبود خدمات و کیفیت را افزایش داده؛ اما متاسفانه این موضوع تاکنون رخ نداده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع ضعف ایمنی در برخی واگن‌های شرکت حمل‌ونقل رجا از موضوعات مورد بحث میان شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی و رجا است.

رضایی تصریح کرد: درحالی‌که حاضر کمیته‌ای در کمیسیون عمران مجلس برای پیگیری نوسازی ناوگان ریلی تشکیل‌شده و به موضوع نارضایتی‌های مردم در حوزه ریلی نیز رسیدگی خواهد شد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: این شرکت باوجود برخورداری از حمایت‌های دولتی؛ اما نتوانسته خدمات مناسبی را به مردم ارایه کند؛ ازاین‌رو فرصتی برای بهبود وضعیت این شرکت در نظر گرفته‌شده است.

رضایی افزود: در حوزه ناوگان ریلی، چندین جلسه کمیسیون عمران مجلس به بررسی مشکلات موجود پرداخته و اکنون نیز این جلسات ادامه دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7707

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.