• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی راه‌آهن

  • کد خبر : 32608
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۸
راه‌اندازی درمانگاه تخصصی راه‌آهن
همزمان با سی و دومین رویداد سه شنبه‌های ریلی با طعم فناوری، مدیرعامل شرکت راه‌آهن از سامانه مدیریت دانش در این شرکت رونمایی کرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن ، سعید رسولی در این مراسم با تاکید بر اینکه تکرار خطا در راه‌آهن به هیچ عنوان پذیرفته نیست، اظهار کرد: باید از تجربه گذشتگان برای ارتقای ایمنی و افزایش کمی کیفی خدمات راه‌آهن استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه بازنشستگان و پیشکسوتان حوزه حمل و نقل ریلی بزرگ ترین سرمایه های کشور هستند: باید محیطی فراهم می شد تا تمامی علاقمندان و متخصصان بتواند به بهترین نحو دانش و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و این سرمایه بزرگ ثبت و نگهداری و از آن به بهترین نحو استفاده شود.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن اظهار داشت : با راه اندازی سامانه مدیریت دانش، تجربه و دانش کارکنان و پیشکسوتان راه‌آهن در دسترس خواهد بود و نام تجربه تمام بزرگان صنعت ریلی که جانشان را بر سر خدمت گذاشتند، زنده و جاودانه خواهد ماند.

وی تصریح کرد : در این مسیر اعتماد به همکاران و خانواده بزرگ راه‌آهن را جایگزین نگاه به بیرون کرده ایم و جایگزینی فرهنگ گفتمان صمیمی و باورمند در خانواده بزرگ راه‌آهن دستاوردهای بسیار خوبی را به همراه داشته است.

راه اندازی درمانگاه تخصصی راه آهن
مدیر عامل شرکت راه‌آهن همچنین از احیا و راه اندازی «درمانگاه تختی» راه‌آهن در تهران خبر داد.
سعید رسولی با یادآوری اینکه طی دو سال گذشته در راه‌آهن ۱۱۰ اقدام مهم جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شده است، افزود: شرکت راه‌آهن از همان ابتدای شیوع کرونا، این بیماری را جدی گرفت و جزو اولین دستگاه هایی در کشوربود که قبل از انتشار این بیماری و شیوع گسترده آن کمیته دائمی مقابله با بیماری های واگیر را تشکیل داد و اقدامات لازم برای پیشگیری از آن را آغاز کرد.
وی اضافه کرد: به دنبال تعاملات انجام شده شرکت راه‌آهن با وزارت بهداشت، این شرکت اقدام از ابتدای امر اقدام به تهیه مواد ضدعفونی کننده کرد و تا به امروز نیز این بیماری را کاملا جدی گرفته است.
رسولی خاطرنشان کرد : اقدامات شرکت راه‌آهن در مقابله با کرونا دراتحادیه بین المللی راه‌آهن ها (UIC) مورد تقدیر قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از معرفی ۵۱ هزار نفر از اعضای خانواده بزرگ راه‌آهن در سراسر کشور برای واکسناسیون خبر داد و گفت : در هفته گذشته نیز چندین جلسه ستاد فوق العاده مقابله با کرونا برگزار شد و طی آن برنامه هایی برای حمایت از خانواده بزرگ راه‌آهن و کارکنانی که مبتلا به کرونا شده اند، مصوب شد.
مدیرعامل راه‌آهن تاکید کرد: در این جلسه مصوب شده است تا سقف بیمه درمانی افراد مبتلا به کرونا افزایش یابد و همچنین مرکزی به عنوان مشاوره پزشکی آنلاین به طور ۲۴ ساعته در خدمت خانواده بزرگ راه‌آهن راه اندازی شود تا همکاران بتوانند به طور رایگان از سوی این مرکز ویزیت شده و مشاوره پزشکی دریافت کنند.
رسولی اظهار کرد: همچنین در این کمتیه تصویب شد تا به منظور رصد مستمر حال بیماران مبتلا به کرونا ، واحدی در بخش رفاه راه‌آهن راه اندازی شود تا چنانچه در روند درمان همکاران نیاز به تامین لوازم پزشکی از قبیل اکسیژن و یا دیگر مایحتاج پزشکی بود، به همکاران کمک شود.
وی با اشاره به اینکه سازوکار عضویت کارکنان شرکتی و عضویت بازنشستگان عزیر راه‌آهن در “صندوق پس انداز کارکنان شرکت راه آهن ” حال تدوین است، افزود: مقرر شده تا تسهیلات کمک هزینه درمان کرونا کرونایی از طریق صندوق پس انداز کارکنان شرکت راه آهن برای اعضای صندوق با بدون کارمزد و به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال اختصاص یابد.
رسولی ضمن انتقاد از تعطیلی درمانگاه‌های راه‌آهن نظیر «تختی» در تهران و «شهید کلانتری» در اندیمشک و دیگر شهرها، تاکید کرد: درمانگاه تختی که ساختمانی مجهز است در سال ۹۳ تعطیل شد؛ اما در نشست فوق العاده ستاد مقابله با بیماری کرونا تاکید شد تا از روز قبل از تاسوعا علمیات بازسازی و راه اندازی آغاز شود.
عملیات بازسازی این مرکز درمانی به صورت جهادی آغاز شده است و بزودی آماده ارائه خدمت خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32608

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.