• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

راه‌اندازی قطار برقی مشهد-تهران باعث دستیابی به افق جابه‌جایی ۲۴ میلیون مسافر ریلی می‌ شود

  • کد خبر : 20225
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
راه‌اندازی قطار برقی مشهد-تهران باعث دستیابی به افق جابه‌جایی ۲۴ میلیون مسافر ریلی می‌ شود
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: قطار برقی مشهد-تهران باید هرچه سریع‌تر فعال شود تا به اُفُق جابه‌جایی ۲۴ میلیون مسافر ریلی برسیم.
0
(0)

به گزارش خبرنگار ریل نیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه‌آهن خراسان، اظهار داشت: مشهد و خراسان به‌واسطه وجود بارگاه منور رضوی خواستگاه همه ملت ایران و تمام مردم جهان است و در مسیر خدمت‌رسانی شایسته باید تمامی زیرساخت‌ها همچون راه‌آهن تقویت شود.

وی افزود: خدمات مدیران راه‌آهن خراسان موجب رضایت‌مندی ۱۰۰ درصدی ۱۴ میلیون مسافر ریلی بوده و امیدواریم که خدمات کلیه مسئولان موجب رضایت حداکثری زائران و مجاوران امام رضا(ع) بشود.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه پیش‌بینی ما حضور سالانه ۲۵ میلیون زائر در مشهد است، گفت: به‌طور متوسط هر فرد هر ۳ سال یکبار به مشهد می‌آید و گزینه نخست حرکتی هم قطار است؛ زیرا خدمات ریلی را مناسب‌تر دیده‌اند و باید در مسیر خدمت‌رسانی شایسته‌تر به زائران و مجاوران امام رضا(ع) باید هرچه سریع‌تر قطار برقی مشهد-تهران فعال شود تا به اُفُق جابه‌جایی ۲۴ میلیون مسافر ریلی برسیم.
پژمانفر تصریح کرد: یکی از کارهای شاخص صورت‌گرفته در اداره کل راه‌آهن خراسان راه‌اندازی نخستین موزه ریلی کشور بود و خوشبختانه با استقبال خوب زائران، مسافران و گردشگران همراه است.
وی تاکید کرد: در جلسه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در تهران داشتیم بر افزایش خطوط ریلی باری و مسافری در خراسان و مشهد در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زائران و مجاوران امام رضا(ع) و نیز تجار، بازرگانان، صادرکنندگان و واردکنندگان تاکید داشتیم و امیدواریم که با همت و تدبیر مسئولان مربوطه این فاصله کوتاه شده و به صفر برسد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=20225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.