• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه‌اندازی ۳ رام قطار گردشگری از دهه فجر امسال

  • کد خبر : 2824
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
راه‌اندازی ۳ رام قطار گردشگری از دهه فجر امسال

0 (0) راه‌اندازی ۳ رام قطار گردشگری از دهه فجر امسال معاون مسافری شرکت راه‌آهن، از افزایش ۳ رام قطار گردشگری از دهه مبارک فجر موسوی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در غرفه راه‌آهن ایران در جمع خبرنگاران، افزود: این قطار ۴ شب و ۵ روز این مسیر را طی می‌کند و […]

0
(0)

راه‌اندازی ۳ رام قطار گردشگری از دهه فجر امسال

معاون مسافری شرکت راه‌آهن، از افزایش ۳ رام قطار گردشگری از دهه مبارک فجر

موسوی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در غرفه راه‌آهن ایران در جمع خبرنگاران، افزود: این قطار ۴ شب و ۵ روز این مسیر را طی می‌کند و هر رام قطار می‌تواند ۱۶۰ گردشگر داخلی و خارجی را جابجا کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی اضافه کرد: قیمت بلیت این قطار چهار تخته لوکس ۵۹۰ هزار تومان است و گردشگران یک شب را در هتلی در شیراز اقامت خواهند کرد.

او با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ گردشگر خارجی و ۷۰ هزار گردشگر داخلی از قطارهای گردشگری شبکه ریلی کشور استفاده کرده‌اند، افزود: قبل از این قطار، قطارهای گردشگری در مسیرهای مختلف از جمله مشهد – نیشابور، شیراز – پاسارگاد، اهواز – تنگ پنج، تهران – سوادکوه، تهران – زنجان، تهران – بادرود، تبریز – جلفا، تبریز – رازی، اهواز – خرمشهر، گرگان – اینچه برون، گرگان – بندر ترکمن، راه اندازی شده بود و قطار گردشگری تهران – شیراز- یزد – اصفهان – تهران نیز آخرین قطار گردشگری در حوزه شبکه ریلی کشور است.

موسوی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ قطار بین‌المللی حامل گردشگران خارجی وارد کشور شده است، گفت: نوروز ۹۷ یک قطار بین المللی وارد کشور می‌شود و طبق برنامه فروش بلیت قطارهای نوروزی نیز از اواخر بهمن‌ماه جاری آغاز می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور دست اندرکاران حوزه گردشگری و شرکت‌های فعال هوایی، دریایی، جاده‌ای و ریلی، از دیروز (سه شنبه) در تهران آغاز به کار کرد و تا ششم بهمن ادامه دارد.

منبع: ایرنا

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.