• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

راه آهن شرق آمادگی جذب بارهای جدید را دارد/ خواستار سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم

  • کد خبر : 25918
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
راه آهن شرق آمادگی جذب بارهای جدید را دارد/ خواستار سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم
شرقی گفت: ضمن اعلام آمادگی این اداره جهت جذب بارهای جدید خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر بخش خصوصی در این برنامه‌ها هستیم.
0
(0)

به گزارشریل‌نیوز به نقل از خاورستان، حجت الاسلام مجید نصیرایی منتخب مردم شهرستانهای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به همراه معاون عمرانی فرماندار، بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهرستان بشرویه از ایستگاه راه آهن بشرویه بازدید کرد.

رضا شرقی مدیرکل راه آهن شرق در حاشیه این بازدید از ایستگاه راه آهن بشرویه، اظهار کرد: اداره کل راه آهن شرق آمادگی و توان جذب بارهای جدید را دارد و از این موضوع استقبال می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای این ایستگاه به نماینده منتخب توضیحاتی ارائه داد و افزود: ضمن اعلام آمادگی این اداره جهت جذب بارهای جدید خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر بخش خصوصی در این برنامه‌ها هستیم.

مدیرکل راه آهن شرق بیان کرد: راه آهن شرق در مدت کوتاهی که از احداث آن می‌گذرد بسیار موفق عمل کرده و جایگاه ویژه‌ای در سطح مناطق راه آهن دارد.

شرقی عنوان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی راه آهن فعالیت‌های خود را شدت بخشید تا بتواند کمک ویژه‌ای به اقتصاد کشور داشته باشد و تاکنون راه آهن شرق با همت و سختکوشی کارکنان در این بین عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

حجت الاسلام نصیرایی نیز با تاکید بر سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های راه آهن علی الخصوص منطقه راه آهن شرق از مسئولان شهرستان بشرویه درخواست کرد سرمایه‌های بخش خصوصی به این سمت هدایت شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25918

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.