• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رونمایی از ۲ طرح و تقدیر از فعالان حمل و نقل ریلی به مناسبت هفته حمل ونقل

  • کد خبر : 12869
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
رونمایی از ۲ طرح و تقدیر از فعالان حمل و نقل ریلی به مناسبت هفته حمل ونقل

0 (0) ولین حضور وزیر راه ‌و شهرسازی درجمع خانواده ریلی رونمایی از ۲ طرح و تقدیر از فعالان حمل و نقل ریلی به مناسبت هفته حمل ونقل آیین گرامی داشت هفته حمل و نقل با حضور دست اندرکاران، صاحب نظران و کارشناسان و فعالان حوزه حمل ونقل ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی […]

0
(0)
ولین حضور وزیر راه ‌و شهرسازی درجمع خانواده ریلی

رونمایی از ۲ طرح و تقدیر از فعالان حمل و نقل ریلی به مناسبت هفته حمل ونقل


آیین گرامی داشت هفته حمل و نقل با حضور دست اندرکاران، صاحب نظران و کارشناسان و فعالان حوزه حمل ونقل ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی در ساختمان مرکزی راه‌آهن برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که ۱۰ صبح امروز (سه شنبه ۲۷ آذر) برگزار شد علاوه بر گرامیداشت هفته حمل و نقل، از فعالان خدوم بخش حمل و نقل ریلی تقدیر شد.
علاوه بر این، در این رویداد دو طرح نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد. 
پروژه رتبه بندی قطارهای مسافری با هدف انتخاب و احترام به حقوق شهروندان در حمل و نقل ریلی و سامانه یادگیری همراه تعاملی راه آهن، طرح هایی بود که در این رویداد با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد.
دراین مراسم وزیر راه وشهرسازی که اولین حضورش در جمع خانواده ریلی بود، از حضور درجمع خانواده صبور، خدوم و کم توقع راه‌آهن ابراز شادی کرد وگفت: از خدمات شرکت راه آهن و فعالان این حوزه باید تشکر کرد.
بر اساس این گزارش، دراین مراسم محمد رجبی رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، فرهنگ طلوعی نماینده انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و زارعی رییس انجمن سازندگان تجهیزات ریلی سخنرانی داشتند و برخی ازمشکلات خود را مطرح کردند.
گفتنی است در این مراسم از برخی فعالان خدوم شاغل در صنعت حمل ونقل ریلی که درحوزه مسافری امین مردم بودند و اموال آنها را به مردم برگردانده بودند هم به صورت موردی تقدیر و تشکر شد.
محمدحسین بیاتی (ریل پرداز نوآفرین)، ناصر حمزه نژاد قادری، محمود موفق و مجید شمس (شرکت رجا)، رضا تاجیک (بن ریل)، اکبر کرمی (جوپار)، سعید پوراکبری نائینی(مهتاب سیر جم)، محرم عبادی (نورالرضا)، محمود عمارلو (ریل سیر کوثر) و بهنام علی پور (ریل ترابر سبا) امانتداران ریلی بودند که از آنها تقدیر و جوایزی به آنها تقدیم شد.
همچنین در این مراسم از احمد عامری، ساربان اردستانی که چندی پیش با مسئولیت پذیری خود در اطلاع رسانی یک سانحه نقش داشت و با این کار خود مانع برخورد قطار یزد با کامیون واژگون روی ریل شده بود نیز تقدیر شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.