• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ساخت واگن در شرایط تحریم‌های سخت دشمن ‌

  • کد خبر : 30985
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
ساخت واگن در شرایط تحریم‌های سخت دشمن ‌
واگن سازی زرند در شرایط تحریم‌های سخت، تولید محصولات متنوع ریلی از جمله واگن‌های مسافری، باری و مترو را برای تأمین نیاز داخلی انجام می‌دهد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ، یکی از ضرورت‌های مهم در حوزه تقویت زیرساخت‌های هر کشوری توسعه حمل و نقل ریلی است و در شرایط امروز کشور و با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان ساخت واگن به دست جوانان توانمند این مرز بوم و به همت و تلاش نخبگان و متخصصان ایرانی اقدامی بس ارزشمند است.

سال‌هاست که کارخانه واگن‌سازی زرند در استان کرمان توانسته با استفاده از آخرین فناوری روز اروپا و ماشین آلات بسیار پیشرفته و توان بالای مهندسی در تولید محصولات متنوع ریلی از جمله واگن‌های مسافری، باری و مترو نظر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را به خود جلب کند.

قرارگرفتن این کارخانه در مرکز کشور، وجود پتانسیل‏‌های عظیم صنعتی در استان کرمان، نزدیکی به منطقه آزاد سیرجان، دسترسی به مرزهای آبی خلیج همیشه فارس و همچنین استقرار در قطب صنعتی و در مجاورت کارخانجاتی مانند فولاد، قطران، ذغالشویی و غیره بر موفقیت این کارخانه افزوده است.

از مهمترین پروژه‌های این می‌توان به پروژه‌های ساخت واگن‌های مسافری برای شرکت‌های حمل و نقل ریلی رجا ، راه آهن حمل و نقل و راه آهن شرقی بنیاد، پروژه‌های ساخت بدنه‌های واگن مترو تهران و مترو فرودگاه برای شرکت واگن سازی تهران، پروژه واگن‌های CBU مترو برای قطار شهری شیراز و پروژه واگن‌های CBU و CKD مترو برای قطار شهری اصفهان اشاره کرد.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

عکس از ثارالله انکوتی

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30985

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.