• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

شمارش معکوس برای آغاز بهره برداری از ایستگاه مترو برج میلاد

  • کد خبر : 29804
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
شمارش معکوس برای آغاز بهره برداری از ایستگاه مترو برج میلاد
شمارش معکوس برای آغاز بهره برداری از ایستگاه مترو برج میلاد اغاز شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل شرکت مترو ضمن بازدید از آخرین وضع روند تکمیل ایستگاه برج میلاد، سالن اصلی فروش بلیت در ایستگاه نواب صفوی، ورودی مستقل خط ۷، سالن اصلی فروش بلیت خطوط ۳ و ۷ در ایستگاه مهدیه به همراه ورودی اصلی ضلع جنوب غربی تقاطع خیابان‌های مولوی و ولیعصر (عج)، بر آغاز بهره برداری از ایستگاه برج میلاد و ورودی‌های جدید ایستگاه‌های نواب و مهدیه، طبق برنامه زمانبندی در سه ماهه سوم امسال تاکید کرد.
علی امام و جمعی از مدیران و پیمانکاران این شرکت، در آستانه افتتاح ایستگاه برج میلاد و سالن فروش بلیت خطوط ۷ و ۳ از تجهیزات فنی، مسیر‌های مسافری و همچنین تجهیزات پیش‌بینی‌شده جهت افراد کم‌توان و ناتوان در ایستگاه‌های مذکور بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید سالن اصلی فروش بلیت در ایستگاه نواب صفوی، ورودی مستقل خط ۷، سالن اصلی فروش بلیت خطوط ۳ و ۷ در ایستگاه مهدیه به همراه ورودی اصلی ضلع جنوب غربی تقاطع خیابان مولوی- ولیعصر مورد پیمایش میدانی قرار گرفت.
همچنین آخرین وضع تکمیل ایستگاه برج میلاد در خط ۷ با ۲ ورودی و تجهیزات کامل پله‌برقی و آسانسور بررسی شد.
از ۱۲ ایستگاهی که قرار است در ۶ ماهه دوم سال جاری افتتاح شود، ایستگاه برج میلاد واقع در خط ۷ اولین ایستگاهی است که به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد. پیش بینی می‌شود این ایستگاه در مهر ماه مورد بهره برداری قرار گیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29804

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.