• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

شهدا چراغ راه آیندگان و همه ما مدیون و مرهون خون شهدا هستیم

  • کد خبر : 33243
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
شهدا چراغ راه آیندگان و همه ما مدیون و مرهون خون شهدا هستیم
مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: شهدا چراغ راه و شهادت هديه اي است از جانب خداوند متعال براي آنهايي كه لايق آن هستند اعطا مي گردد.
0
(0)
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲، به منظور گرامیداشت مقام شامخ شهدا همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن (ع) مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ در منزل خانواده شهید ولی الله ریاحی حاضر و از فرزند و مادرشهید والامقام دلجوی و فرخنده میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن (ع) را تبریک و تهنیت عرض نمودند.

محسن اعتماد در این دیدرا شهدا را الگوو نگین راه آیندگان دانست وافزود : شهادت تبلور ارزش های والای فرهنگ انسانی و الگوی متعالی است وانسانهایی که خود را نثارانقلاب اسلامی و کشور عزیزشان می نمایند دارای ارزش و جایگاهی بس والا هستندوهمه ما مدیون آنان هستیم.

اعتماد اظهار داشت : آسایش و آرامش امروز جامعه اسلامی مرهون خون پاک شهدا و جانبازان و رزمندگان انقلاب اسلامی می باشد که در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و راه اهل بیت عصمت و طهارت حرکت و خون پاک خود را نثار انقلاب اسلامی نمودند و آنان برای همه ما همچون نگینی برای همیشه می درخشند.

این مقام مسئول یاد آور شد: یکی از مهمترین وظایف مسئولان دیدار و دلجویی و رسیدگی به امور معنوی و فرهنگی خانواده معظم شهداست که مقام شامخ شهدا برای همیشه در دل ها زنده بمانند.

وی اظهار داشت: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه و عاشقانه گذشتند که همانا صله رحم عبادتی است که خداوند متعال از همه خدمتگزاران قبول خواهد نمود .

در خاتمه مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲، جانشین فرمانده پایگاه بسیج و مشاور مدیرکل وامور ایثارگران این اداره کل از مادران و فرزند شهیدمعظم تقدیر و تجلیل نمودند و آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر برای همه مادران شهید انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستار شدند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=33243

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.