• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ضدعفونی کردن قطارهای مسافربری به صورت روزانه انجام می‌شود

  • کد خبر : 25293
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
ضدعفونی کردن قطارهای مسافربری به صورت روزانه انجام می‌شود
مدیرکل راه آهن شرق کشور گفت: ضد عفونی‌کردن قطارهای مسافربری به صورت روزانه و مستمر در مجموعه راه‌آهن شرق در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا صورت می‌گیرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از مهر ، رضا شرقی ؛ در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بر اساس دستورالعمل‌های کنترل محیطی جهت مراقبت از شیوع بیماری در راه‌آهن، اقداماتی در راه آهن شرق کشور صورت گرفته است.

مدیرکل راه آهن شرق کشور بیان داشت: ضد عفونی کردن مستمر قطارها، کوپه‌ها، سالن‌های مسافری و سایر اماکن از جمله اقداماتی است که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مجموعه راه‌آهن شرق کشور انجام شده است.

شرقی با اشاره به اینکه پایش سلامت مسافران از دیگر اقداماتی است که در مجموعه راه‌آهن شرق کشور صورت می‌گیرد، بیان‌کرد: در راستای جلوگیری از ویروس کرونا در مجموعه راه‌آهن شرق کشور از گرفتن پول نقد خودداری شده و پرداخت‌ها بیشتر به صورت آنلاین، کارت و یا از طریق آپ‌ها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: راهبران قطر و کلیه مأموران موظف به استفاده از ماسک و دستکش شده اند و همچنین ترجیحاً باید مواد ضد عفونی کننده با پایه الکلی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راه‌آهن شرق کشور با بیان اینکه در مجموعه راه‌آهن فروش مواد غذایی روباز ممنوع شده است، گفت: توزیع غذا در قطارهای مسافری برابر با ضوابط بهداشتی انجام و متصدیان توزیع غذا نیز دارای وسایل حفاظت فردی هستند.

شرقی بیان کرد: همچنین بر اساس دستورالعمل‌ها گندزدایی و نظافت قطارهای مسافربری باید در زمانی صورت گیرد که قطار خالی از افراد بوده و درها و پنجره‌ها باز گذاشته شده و در صورت امکان سیستم تهویه نیز روشن باشد.

مدیرکل راه‌آهن شرق کشور یادآور شد: در مجموعه راه‌آهن شرق نظافت و گندزدایی سطوح واحدهای کنترل بلیط و لزوم استفاده پرسنل کنترل بلیط از دستکش‌های یک بار مصرف بهداشتی و تأکید بر نظارت بر کنترل بلیط به صورت الکترونیکی (عدم ضرورت ارائه بلیط کاغذی) صورت می‌گیرد.

شرقی ادامه داد: همه این موارد به واسطه تأکید بر تأمین سلامت مسافران صورت می‌گیرد تا ان شاء الله مشکل خاصی برای افراد پیش نیاید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25293

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.