• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان در دوماهه سال97

  • کد خبر : 5769
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان در دوماهه سال97

0 (0)    عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان در دوماهه سال97 عملکرد دو ماهه این اداره کل در زمینه بارگیری : 1میلیون و 363 هزار و 973 تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری در مبادی ایستگاههای گل گهر ، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده است که در […]

0
(0)

   عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان در دوماهه سال97

عملکرد دو ماهه این اداره کل در زمینه
بارگیری : 1میلیون و 363 هزار و 973 تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری در مبادی ایستگاههای گل گهر ، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 8 درصد از لحاظ تعداد واگن افزایش را نشان میدهد.
در زمینه تخلیه نیز به میزان ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۹۶۰ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل : پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶درصد رشد داشته است.
در همین مدت عملکرد راه آهن هرمزگان به میزان ۳ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۹۳۳ تن کالا و محمولات بوده که رشد ۸ درصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن – کیلومتر مرزی به میزان ۱میلیارد و ۲۹۹ میلیون و ۳۹ هزار و ۸۹۵ تن کیلومتر شده که رشد ۱۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان میدهد.
در این مدت عملکرد بندر شهید رجایی نیز ۱ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۴۹۹ تن کالا بوده که رشد ۱۸ درصدی حمل ریلی در بندر شهید رجایی را شاهد بوده ایم
و در زمینه بارگیری کانتینر نیز با حمل ۸ هزار TEU که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۳ درصد رشد داشته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.