• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

قطار اهواز – خرمشهر و بالعکس از 14 تا 30 آذر رایگان شد

  • کد خبر : 1612
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
قطار اهواز – خرمشهر و بالعکس از 14 تا 30 آذر رایگان شد

0 (0) معاون مدیرکل راه آهن جنوب و مدیر پایانه راه آهن خرمشهر گفت: قطار حومه ای اهواز – خرمشهر و بالعکس از 14 آذر تا پایان این ماه به رایگان مسافران را جابجا می کند. تين نيوز – معاون مدیرکل راه آهن جنوب و مدیر پایانه راه آهن خرمشهر گفت: قطار حومه ای اهواز – […]

0
(0)

معاون مدیرکل راه آهن جنوب و مدیر پایانه راه آهن خرمشهر گفت: قطار حومه ای اهواز – خرمشهر و بالعکس از 14 آذر تا پایان این ماه به رایگان مسافران را جابجا می کند.

تين نيوز – معاون مدیرکل راه آهن جنوب و مدیر پایانه راه آهن خرمشهر گفت: قطار حومه ای اهواز – خرمشهر و بالعکس از 14 آذر تا پایان این ماه به رایگان مسافران را جابجا می کند.

غلامحسین فارسیان چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد:در توافق به عمل آمده بین سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل راه آهن جنوب، به منظور آسان سازی و ایمنی تردد هم استانی ها و هموطنان برای حضور در جشنواره خرید طلایی منطقه آزاد اروند، آمد وشد هم استانی ها با قطار در مسیر اهواز – خرمشهر و بالعکس رایگان است و هیچ گونه وجهی از مسافران دریافت نمی شود.

وی ظرفیت این قطارها را در هر مسیر 216 نفر اعلام کرد و افزود: حرکت قطار های مذکور از اهواز به خرمشهر ساعت 9صبح و زمان برگشت ساعت 22 از خرمشهر به اهواز خواهد بود.

جشنواره خرید طلایی اروند از 14 آذر جاری در منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) کار خود را آغاز کرده و تا 30 آذر برپاست. در این جشنواره تخفیف های ویژه ازجمله تخفیف 11 درصدی خرید طلا، و نیز برنامه های شاد فرهنگی و هنری نیز تدارک دیده شده است

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1612

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.