• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

مانع زدایی از طرح‌های حوزه‌های فنی و زیربنایی، ناوگان و تامین سرمایه راه‌آهن

  • کد خبر : 32626
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
مانع زدایی از طرح‌های حوزه‌های فنی و زیربنایی، ناوگان و تامین سرمایه راه‌آهن
شرکت راه آهن سی و چهارمین رویداد سه شنبه های ریلی با طعم فناوری با رویکرد مانع زدایی از طرح های فناورانه در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن برگزار شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امروز ۱۶ شهریور، سی و چهارمین رویداد سه شنبه‌های ریلی با طعم فناوری، با حضور معاونین فنی و زیربنایی و تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل و مدیرکل مرکز توسعه، آموزش و فناوری و نیز مدیران حوزه معاونت ناوگان و مدیرکل راه آهن جنوب شرق برگزار شد.

از موضوعات اولویت دار مطرح شده در جلسه مانع زدایی می توان  به طرح‌های حوزه معاونت فنی و زیربنایی از جمله نصب سامانه هشداردهنده چند منظوره بر روی لکوموتیو، سامانه مانع یاب بر روی لکوموتیو و حمایت از پروژه‌های علائمی بر مبنای سرمایه گذاری بخش خصوصی اشاره کرد.

همچنین در این جلسه، مانع زدایی در خصوص طرح‌های اولویت دار حوزه ناوگان، از جمله طرح ترمیم و بازسازی فلزات با استفاده از روش متالاک، سامانه هوشمند سوختگیری و بومی سازی توربو شارژ ABB مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ در این نشست همکاران مرکز جهادی پیشرفت، اداره کل سیر و حرکت، اداره کل ارتباطات و علائم الکتریکی، مرکز توسعه، آموزش و فناوری، اداره کل نیروی کشش، اداره کل ایمنی و نظارت بر شبکه، دفتر مهندسی و نظارت ناوگان، اداره کل راه آهن جنوب شرق، اداره کل راه آهن یزد، دفتر مهندسی و نظارت زیربنایی و جمعی از متخصصین از شرکت‌های دانش بنیان حضور داشتند.

از دیگر نتایج این رویداد، پیش بینی عقد یک قرارداد و یک تفاهم نامه با دو شرکت دانش بنیان بود. همچنین یکی از نیازهای فناورانه راه آهن توسط مدیران مورد تایید قرار گرفت و از طریق فراخوان به زودی از طریق مرکز جهادی پیشرفت اعلام عمومی خواهد شد. شرکت های دانش بنیان می توانند برای اطلاع از فراخوان های راه آهن جمهوری اسلامی به کانال های @RailTechnology  در فضای مجازی مراجعه فرمایند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32626

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.