• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مدیرعامل راه آهن در دیدار با خانواده شهدا: شهید بهترین الگو برای خدمت صادقانه است

  • کد خبر : 31434
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۹:۴۶
مدیرعامل راه آهن در دیدار با خانواده شهدا: شهید بهترین الگو برای خدمت صادقانه است
مدیرعامل راه آهن گفت: شهدای عزیز باید الگوی ما در کار و زندگی باشند و یقیناً با الگو قرار دادن شهیدان میتوانیم در همه امور موفق باشیم و موجب پیشرفت کشور خواهد شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در دیدار صمیمی با خانواده شهدای اداره کل راه آهن تهران که امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه برگزار شد، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع خانواده شهدا گفت: خانواده شهدای راه آهن مایه خیر و برکت شرکت هستند و حضور در جمع شما عزیزان، باعث افتخار و مباهات است.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم بهترین توصیف ها درباره شهدا بیان شده ادامه داد: ما امروز بیش از هر زمان دیگری باید برای رفاه و آسایش مردم عزیزمان تلاش کنیم ، آنگونه که شهدای عزیز از ما راضی باشند.

رسولی ضمن تشریح برنامه های راه آهن برای پاسداشت نام شهدا و فرهنگ شهادت گفت: طی ماه های گذشته اقدامات متعدی با هدف بزرگداشت نام شهداء در راه آهن انجام شده است که برگزاری مسابقه ملی طراحی بنای یادبود شهدای راه آهن یکی از این اقدامات است که با مشارکت گسترده هنرمندان سراسر کشور آثار ارزشمند قابل توجهی به راه آهن ارایه شد و مورد داوری قرار گرفت ، همچنین نامگذاری ساختمان های اداری سراسر کشور و سوله ها و ساختمانهای واقع در سایت راه آهن تهران به نام شهدای گرانقدر از آن جمله است.

در این دیدار خانواده محترم شهدا مسایل مورد نظرشان را با مدیرعامل در میان گذاشتند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31434

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.