• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

همراهی حداکثری وزارت راه و شهرسازی در استقبال و بدرقه زائرین اربعین حسینی

  • کد خبر : 32708
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
همراهی حداکثری وزارت راه و شهرسازی در استقبال و بدرقه زائرین اربعین حسینی
در نشست قرارگاه اربعین حسینی که عصر روز چهارشنبه ۷ مهر ماه در مرز شلمچه برگزار شد، اقدامات وزارت راه و شهرسازی در ساماندهی وسایل حمل و نقل و جابجایی زائرین اربعین، مورد توجه و تقدیر قرار گرفت.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، جلسه نشست قرارگاه اربعین حسینی که به ریاست صادق خلیلیان استاندار ویژه خوزستان و با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا و معاونین ایشان، سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن به عنوان نماینده وزارت راه و شهرسازی و جمعی از مدیران ارشد استان در مرز شلمچه برگزار شد، دستگاه های ذیربط، گزارش هایی از عملکرد و روند برگزاری مراسم اربعین و بدرقه و استقبال زائرین در حوزه شلمچه ارائه دادند.
در این جلسه سعید رسولی به نمایندگی از وزارت راه و شهر سازی، ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران برگزاری مراسم اربعین و خادمین زائرین که در هر چه باشکوه برگزارتر شدن این اجتماع بزرگ معنوی نقش داشتند، گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی دستگاه های ذیربط وزارت راه و شهر سازی از جمله سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه ها و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.
گفتنی است شرکت راه آهن با اختصاص قطارهای فوق العاده خرمشهر – تهران و جابجایی رایگان زائرین اربعین حسینی با قطارهای ریل باس از شلمچه به خرمشهر و از خرمشهر به اهواز نسبت به تسهیل جابجایی زائرین اقدام کرده است که این اقدام مورد تقدیر مردم و مسئولین قرار گرفت.
همچنین راه آهن جمهوری اسلامی ایران با پذیرایی از زائرین با غذای گرم در خرمشهر و برپایی موکب در محل ایستگاه های اهواز و … و ساماندهی پروازها در بخش هوایی را می توان از اهم این اقدامات برشمرد.
در پایان این نشست، اقدامات وزارت راه و شهر سازی از سوی استاندار ویژه خوزستان و فرماندهی نیروی انتظامی مورد تقدیر قرار گرفت. .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32708

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.