• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

واکسیناسیون بیش از ۷۰ درصد از پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران

  • کد خبر : 32578
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
واکسیناسیون بیش از ۷۰ درصد از پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران
رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در سالن ولایت شرکت بهره برداری متروی تهران خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ عباس نظری با اشاره به اینکه طی ۸ روز گذشته بیش از   ۷۰ درصد پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه واکسینه شده‌اند گفت: همزمان با کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ همکارانمان در سازمان پایانه ها و پارک سوار ها و سازمان تاکسیرانی نیز واکسینه شده اند و از امروز یکشنبه هفدهم مردادماه ۱۴۰۰ واکسیناسیون کارکنان شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) نیز در این مرکز آغاز می شود.
 وی همچنین از واکسیناسیون نزدیک به دو هزار و ۷۰۰ نفر از رانندگان تاکسی طی ۸ روز گذشته در این مرکز خبر داد و گفت: طی دو روز گذشته کارکنان سازمان پایانه ها و پارک سوارها نیز در این مرکز واکسینه شده اند.
نظری خاطرنشان کرد: در روزهای آینده  وارد فاز واکسیناسیون پیمانکاران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه می شویم و طبق برنامه ریزی تا پایانه هفته فاز اول واکسیناسیون کارکنان شرکت به اتمام می رسد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32578

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.