• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

ویژه برنامه های متروی تهران به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت

  • کد خبر : 18366
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
به مناسبت دهه كرامت و همزمان با سالروز ميلاد با سعادت امام هشتم علي ابن موسي الرضا (ع) نمايشگاه عكس رضوي به مدت 20 روز در هشت ايستگاه مترو برپا است.
0
(0)

ویژه برنامه های متروی تهران به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت

به مناسبت دهه کرامت و همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام هشتم علی ابن موسی الرضا (ع) نمایشگاه عکس رضوی به مدت ۲۰ روز در هشت ایستگاه مترو برپا است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، این نمایشگاه ها با عنوان جشنواره رضوی در ایستگاه شادمان، میدان جهاد و میدان حضرت ولیعصر (عج) با عنوان معصومه بهشت، ایستگاه راه آهن و پیروزی با عنوان بانوی کرامت، ایستگاه توحید با عنوان پوستر رضوی و ایستگاه میدان انقلاب اسلامی و فردوسی با عنوان نمایشگاه عکس هشت برپا است.

دهه کرامت فرصتی مناسب برای همدلی و کمک به نیازمندان

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در دهه کرامت پیشخوان های جذب حامی برای کمک به نیازمندان در ایستگاه های مترو برپا کرده است.

به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت با هدف جذب حامی برنامه فرهنگی و اجتماعی “خیرات نان” در ایستگاه های منتخب متروی تهران برگزار شده و این کار با همکاری نهادهای خیریه و مردم نهاد “بنیاد وفاق سبزعلوی” و “موسسه نیکوکاران شریف” پیشخوان های مربوطه در ایستگاه های پرتردد در حال اجرا است.

ایستگاه های دکتر شریعتی،‌‌ میدان حضرت ولی عصر(عج)، تئاترشهر، شادمان و میدان انقلاب اسلامی از ۱۷ الی ۲۶ تیر ماه و ایستگاه های تجریش، میرداماد، شهید باقری،‌‌ شهدا و پیروزی از ۱۵ الی ۲۰ تیر ماه ۹۸ آماده دریافت کمک های مردمی می باشند.

اجرای نمایش میدانی مردان نقره ای به مناسبت دهه کرامت

به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت اجرای نمایش میدانی مردان نقره ای در ایستگاه های منتخب برگزار می شود. این برنامه فرهنگی با هدف ارتقا آگاهی و شناخت مسافران از الگوهای دینی و زندگی ائمه (ع) از طریق اجرای نمایش توسط گروه های هنری در معرض تماشای مسافران شهر زیرزمینی قرار می گیرد. ایستگاه های متروی تجریش، شهید بهشتی، ‌امام خمینی (ره)، شهرری، صادقیه، امام حسین (ع)، تئاترشهر، میدان حضرت ولی عصر (عج)، میدان آزادی و میدان شهدا از ۱۷ تا ۲۰ تیر ماه ۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۸محل اجرای برنامه هنری مردان نقره ای می باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.