• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

کسب مقام نخست مسابقات بین المللی حل مسئله ریلی توسط دانشگاه صنعتی اصفهان

  • کد خبر : 21889
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کسب مقام نخست مسابقات بین المللی حل مسئله ریلی توسط دانشگاه صنعتی اصفهان
دانشجویان صنعتی اصفهان مقام نخست مسابقات بین المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی را در رقابت با پژوهشگران ۵۳ کشور کسب کردند.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از دانشجو، دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، مقام نخست مسابقات بین المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی را کسب کردند.

برترین‌های نهایی مسابقات بین‌المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی (RAS ۲۰۱۹ INFORMS) در نشست سالانه مؤسسه تحقیق در عملیات و علم مدیریت که معتبرترین ارگان تحقیق در عملیات (Operations Research) در دنیا است و همه ساله با حضور بیش از ۷ هزار نفر از محققان و شرکت‌های بزرگ صنعتی و خدماتی برجسته از سراسر دنیا برگزار می‌شود به رقابت پرداختند.

در این نشست و مسابقه علمی که ۲۰ الی ۲۳ اکتبر ۲۰۱۹ و با رقابت ۵۳ تیم از کشور‌های مختلف جهان، در سیاتل آمریکا برگزارشد، تیم دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از پوریا ارسلانی، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها، دکترمحمد رئیسی نافچی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها و دکتروحید فامیل دردشتی، پژوهشگر مرکز CIRRELT کانادا به مقام نخست این رقابت‌ها دست یافت.

همچنین در رقابت پوستر RAS ۲۰۱۹ این نشست بین‌المللی، پس از راهیابی ۱۵ پوستر به مرحله نهایی، تیم دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه صنعتی اصفهان موفق شد رتبه نخست این رقابت را نیز به خود اختصاص دهد.

گفتنی است مسابقات بین‌المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی (RAS ۲۰۱۹ INFORMS) از سال ۲۰۱۰ و به صورت سالیانه برگزارمی شود و این برای اولین بار است که یک تیم از دانشگاه‌های ایران موفق به کسب چنین مقامی در مسابقات با این سطح می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.