• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Tuesday - 15 October - 2024
کل اخبار 6751اخبار امروز : 1
4

بهره برداري ازتونل و واريانت ريگ زرين

  • کد خبر : 1813
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۴۱
بهره برداري ازتونل و واريانت ريگ زرين

بهره برداري ازتونل و واريانت ريگ زرين به منظور تسريع در حمل بار، كاهش شيب وفرازها، حذف قوس ها، ارتقاء ايمني و استفاده بهينه از ظرفيت هاي موجود، تونلي به طول 800 متر و واريانتي به طول 14كيلومتر احداث و مورد بهره برداري قرار گرفت. به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن يزد سرپرست […]

بهره برداري ازتونل و واريانت ريگ زرين

به منظور تسريع در حمل بار، كاهش شيب وفرازها، حذف قوس ها، ارتقاء ايمني و استفاده بهينه از ظرفيت هاي موجود، تونلي به طول 800 متر و واريانتي به طول 14كيلومتر احداث و مورد بهره برداري قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن يزد سرپرست راه آهن يزد گفت: به منظور تسريع در حمل بار، كاهش شيب وفراز، حذف قوس ها، ارتقاء ايمني و استفاده بهينه از ظرفيت هاي موجود، تونل و واريانت ريگ زرين احداث و با حضور نماينده اداره خط وسازه هاي فني راه آهن ج.ا.ا، معاونت فني و زير بنايي اداره كل، مشاورين و پيمانكاران و ديگر مسئولين به محور اصلي متصل شد و مورد بهره برداري قرار گرفت.
رضوي تصريح كرد، محور اردكان چادرملو يكي از پر ترافيك ترين محور هاي راه آهن كشور مي باشد كه با توجه به حمل مواد معدني وسنگ آهن به كارخانجات ذوب آهن وگندله سازي ، بيش از 60درصد بارگيري و حمل بار اداره كل از اين محور صورت مي پذيرد.
وي خاطر نشان كرد، پيش بيني مي شود با بهره برداري ازاين پروژه ، كليه هزينه هاي صورت گرفته كه بالغ بر 850 ميليارد ريال مي باشد، طي مدت 3 سال جبران گردد.
سرپرست راه آهن يزد بيان داشت، محور مذكور پل ارتباط ريلي نواحي اصفهان و شرق نيز محسوب مي شود كه روزانه 20رام قطار باري و 6 رام قطار مسافري در اين محور تردد مي نمايند.
وي گفت، با احداث اين پروژه شيب و فراز محور ريگ- زرين از 15 در هزار به 10در هزار كاهش يافته ، قوس هاي آن به حد اقل رسيده و همچنين طول مسير از 20كيلومتر به 16 كيلومتر كاهش يافته است.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.