• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
کل اخبار 6682اخبار امروز : 0
1

مدیرکل راه آهن شرق از رشد چشمگیر شاخص‌های حمل بار در این اداره کل طی سال جاری خبر داد و گفت: در شاخص تناژ بارگیری با ۲ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۷۴۹ تن بار شامل سنگ آهن، سیمان و زغالسنگ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۷/۳۴ درصدی برخوردار بوده است.

  • کد خبر : 287
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

0 (0) شاخص‌های حمل بار در راه آهن شرق افزایش یافت مدیرکل راه آهن شرق از رشد چشمگیر شاخص‌های حمل بار در این اداره کل طی سال جاری خبر داد و گفت: در شاخص تناژ بارگیری با ۲ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۷۴۹ تن بار شامل سنگ آهن، سیمان و زغالسنگ نسبت به مدت […]

0
(0)

شاخص‌های حمل بار در راه آهن شرق افزایش یافت

مدیرکل راه آهن شرق از رشد چشمگیر شاخص‌های حمل بار در این اداره کل طی سال جاری خبر داد و گفت: در شاخص تناژ بارگیری با ۲ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۷۴۹ تن بار شامل سنگ آهن، سیمان و زغالسنگ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۷/۳۴ درصدی برخوردار بوده است.
شاخص‌های حمل بار در راه آهن شرق افزایش یافت
تین‌نیوز |

مدیرکل راه آهن شرق از رشد چشمگیر شاخص‌های حمل بار در این اداره کل طی سال جاری خبر داد و گفت: در شاخص تناژ بارگیری با ۲ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۷۴۹ تن بار شامل سنگ آهن، سیمان و زغالسنگ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۷/۳۴ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن شرق، حسن ماسوری صبح امروز در نشست مدیران اداره کل راه‌آهن شرق کشور اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر و تلاش مضاعف کارکنان این اداره کل شاهد افزایش چشمگیر شاخص‌های حمل بار نظیر تناژ بارگیری، تخلیه و تن کیلومتر بار حمل شده از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته و نیز در مقایسه با سایر نواحی راه آهن جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: در شاخص تناژ بارگیری از ابتدای امسال با 2 میلیون و 581 هزار و 749 تن بار شامل سنگ آهن، سیمان و زغالسنگ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 7/34درصدی برخوردار بوده و جایگاه سومی در بین مناطق 19 گانه راه آهن جمهوری اسلامی ایران به این اداره کل تعلق گرفت.

مدیرکل راه آهن شرق با برشمردن افزایش دیگر شاخص‌های حمل بار در این اداره کل ادامه داد: در6 ماهه ابتدای امسال با 698 هزار و 484 تن تخلیه بار رشد 2/268 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کردیم و در شاخص تن کیلومتر بار حمل شده نیز با 1 میلیارد و 933 میلیون و 325هزار و 26 تن کیلومتر شاهد افزایش 8/15درصدی نسبت به سال قبل بوده‌ایم.

ماسوری حمل بارهای حجیم، حمل و نقل سبز، ایمنی بالا و کاهش ترافیک و سوانح جاده‌ای را از مزایای حمل و نقل ریلی برشمرد و خاطرنشان کرد: راه آهن شرق کشور ( خط آهن بافق – طبس – مشهد) به عنوان محور طلایی و رگ حیاتی خط آهن ترانزیتی کشور است که جابجایی 9 میلیون تن بار بر اساس برنامه پیش‌بینی حمل بار در سال96 برای این اداره کل در نظر گرفته شده است که با ظرفیت‌های بسیار خوب این منطقه و توسعه زیرساخت‌ها و شناسایی و رفع گلوگاه‌های ریلی تحقق این مهم دور از دسترس نیست چرا که براساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه ششم توسعه باید حمل بار از جاده‌ها به ریل منتقل شود.

وی افزود: اداره کل راه‌آهن شرق با یک هزار کیلومتر خط اصلی بزرگترین منطقه ریلی کشور است که در محدوده سه استان خراسان رضوی، جنوبی و یزد واقع شده و علیرغم قدمت کم توانسته است در بسیاری از شاخص‌های عملکردی از نواحی با سابقه راه آهن سبقت بگیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.