• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

نهایی شدن قرارداد برقی کردن قطار تهران – گرمسار به زودی

  • کد خبر : 32487
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
نهایی شدن قرارداد برقی کردن قطار تهران – گرمسار به زودی
مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از نهایی شدن قرارداد برقی کردن قطار تهران - گرمسار در روزهای آینده خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌ ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، سعید رسولی در بازید از شرکت تام ایران خودرو و نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای تسریع در امضای قرارداد پروژه برقی کردن قطار تهران – گرمسار خواهیم کرد گفت: نه تنها مشتاقیم که هرچه سریع تر تفاهم نامه اخیر به قرارداد منجر شود بلکه علاقه‌مندیم که عملیات اجرایی این پروژه بزرگ نیز به زودی آغاز شود و برای این کار در حال بررسی ظرفیت‌های قانونی و رفع موانع کاری و اجرایی هستیم.
به گفته رسولی؛ برقی کردن قطار تهران‌ – گرمسار عبور از یک سد بزرگ با یاری گرفتن از توان داخلی و شکستن تابوی وابستگی به خارج در این زمینه است که تا پیش از این، ما را زمین‌گیر کرده بود.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: پیشنهاد می‌کنم کارگروه مشترکی برای بررسی و امکان‌سنجی همکاری تام ایران خودرو با راه آهن در سایر حوزه ها عیر از موضوع این تفاهم نامه، تشکیل شود.
رسولی تاکید کرد: امروزه مجموعه عظیمی مثل شرکت تام، آن قدر توانمند شده که توانسته پروژه‌های مهمی از جمله کمک به ایجاد خط، تولید ریل، اجرای منوریل و تله کابین را اجرایی کند و باعث افتخار است که کارشناسان پر انرژی آن در اجرای پروژه های داخلی، منتظر خارجی ها ننشستند و خودشان وارد میدان عمل شدند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32487

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.