• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
6

نشست خبری محسن اعتماد مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ با اصحاب رسانه استان گلستان

  • کد خبر : 33953
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۲۷
نشست خبری محسن اعتماد مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ با اصحاب رسانه استان گلستان
همزمان با دهه مبارک فجر نشست خبری محسن اعتماد مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ با اصحاب رسانه و مطبوعات استان در سالن کنفراس ایستگاه راه آهن اینچه برون برگزار گردید.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن شمال شرق۲، محسن اعتماد در این نشست اظهارداشت: همه مسوولان دستگاه‌ها بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم تولید رضایت و اخبار امیدوار کننده که اساس و محورش خدمت به مردم است را به صورت واقعی و عملی انعکاس دهیم.وی در ادامه گفت : رهبر معظم انقلاب بارها به آن تاکید کردند که ایجاد امیدآفرینی و شور و نشاط و جهاد تبیین است که همه دستگاه‌ها باید در این زمینه وارد عمل شوند.

وی در خصوص مرکز لجستیک مرزی اینچه برون هم، گفت: این مرکز جایگاه خاصی برای کشور و استان دارد و می‌تواند مامنی برای خروج از بن بست اقتصادی استان باشد.

اعتماد افزود ،ما در مجموعه اداره کل راه آهن شمال شرق۲ دنبال احیای معروفاتی هستیم که مقفول مانده از جمله اجرای پروژه هایی که باعث خدمت رسانی بیشتر و با کیفیت تر به مردم ، مخصوصا هم استانی های عزیزمان خواهد شد ، دنبال پروژه هایی هستیم که تولید رضایت کند و اثرگذاری بیشتری به چرخه توسعه پایدار کشور داشته باشد.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=33953

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.