• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
کل اخبار 6731اخبار امروز : 1
8

حمایت ویژه سازمان بنادر در خصوص لایروبی بنادر مازندران/ آغاز عملیات اجرایی لایروبی بندر نوشهر از نیمه دوم امسال

  • کد خبر : 34430
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
حمایت ویژه سازمان بنادر در خصوص لایروبی بنادر مازندران/ آغاز عملیات اجرایی لایروبی بندر نوشهر از نیمه دوم امسال

عضو هیأت عامل و معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت:‌ شناورهای ما باید دسترسی ایمن و قابل اطمینانی برای آمد و شد به بنادر داشته باشند و به همین منظور سازمان بنادر و دریانوردی آماده آغاز عملیات اجرایی لایروبی بندر نوشهر در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسن بیک محمدلو صبح امروز سه شنبه همراه با جمعی از مدیران ستادی از بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید و از رشد عملکرد بیش از ۳۰ درصدی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندان در سه ماهه نخست امسال در بخش تخلیه و بارگیری انواع کالاها قدردانی کرد.
 
وی افزود: این عملکرد در راستای استراتژی سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه فعالیت های دریایی و بندری در بنادر شمالی کشور و تقویت سیاست همسایگی جمهوری اسلامی در زمینه اقتصاد دریامحور تعریف می‌شود و با توجه به تحولاتی که در کشورهای حوزه شمال دریای خزر اتفاق افتاده است، انتظار داریم که ترافیک بار بیش از گذشته افزایش داشته باشد.
 
عضو هیأت عامل و معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بخش دیگری از این سفر و بازدید، به رسیدگی به امور منابع انسانی و مسائل حوزه مالی سازمان بنادر در بنادر نوشهر و فریدونکنار اختصاص پیدا کرد، گفت: اعتقاد داریم مسأله منابع انسانی و رسیدگی به این سرمایه‌ها در بنادر نقش قابل توجهی در انجام اهداف و پیگیری استراتژی‌های تدوین شده در سازمان بنادر را دارد.
 
 بیک محمدلو ادامه داد: در همین راستا تلاش شد تا با برگزاری نشست ‌هم‌اندیشی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به موضوعات و چالش‌های مطرح شده رسیدگی شود.
 
وی با اشاره به اهمیت لایروبی در بنادر شمالی، تصریح کرد: لایروبی حوضچه و کانال دسترسی بندر نوشهر از موضوعات بسیار مهم و جدی است که مقدمات این طرح در سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد.
 
عضو هیئت عامل و معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی تأکید کرد: بر این باور هستیم که شناورهای ما باید دسترسی ایمن و قابل اطمینانی برای آمد و شد به بنادر داشته باشند که دست‌یابی به این مهم، مستلزم لایروبی متناسب است.
 
وی ابراز کرد: شاید به دلیل ‌کم‌کاری‌هایی که در گذشته در بحث لایروبی در بندر نوشهر صوت گرفته است، لازم است تا یک اقدام عاجل و راهبردی صورت بگیرد و به همین منظور سازمان بنادر و دریانوردی این آمادگی را دارد تا در نیمه دوم سال ۱۴۰۲اقدامات اجرایی برای انجام لایروبی آغاز شود.
 
پایان پیام/

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34430

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.