• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

حمایت ویژه سازمان بنادر در خصوص لایروبی بنادر مازندران/ آغاز عملیات اجرایی لایروبی بندر نوشهر از نیمه دوم امسال

  • کد خبر : 34430
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
حمایت ویژه سازمان بنادر در خصوص لایروبی بنادر مازندران/ آغاز عملیات اجرایی لایروبی بندر نوشهر از نیمه دوم امسال

عضو هیأت عامل و معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت:‌ شناورهای ما باید دسترسی ایمن و قابل اطمینانی برای آمد و شد به بنادر داشته باشند و به همین منظور سازمان بنادر و دریانوردی آماده آغاز عملیات اجرایی لایروبی بندر نوشهر در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ است.

0
(0)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسن بیک محمدلو صبح امروز سه شنبه همراه با جمعی از مدیران ستادی از بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید و از رشد عملکرد بیش از ۳۰ درصدی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندان در سه ماهه نخست امسال در بخش تخلیه و بارگیری انواع کالاها قدردانی کرد.
 
وی افزود: این عملکرد در راستای استراتژی سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه فعالیت های دریایی و بندری در بنادر شمالی کشور و تقویت سیاست همسایگی جمهوری اسلامی در زمینه اقتصاد دریامحور تعریف می‌شود و با توجه به تحولاتی که در کشورهای حوزه شمال دریای خزر اتفاق افتاده است، انتظار داریم که ترافیک بار بیش از گذشته افزایش داشته باشد.
 
عضو هیأت عامل و معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بخش دیگری از این سفر و بازدید، به رسیدگی به امور منابع انسانی و مسائل حوزه مالی سازمان بنادر در بنادر نوشهر و فریدونکنار اختصاص پیدا کرد، گفت: اعتقاد داریم مسأله منابع انسانی و رسیدگی به این سرمایه‌ها در بنادر نقش قابل توجهی در انجام اهداف و پیگیری استراتژی‌های تدوین شده در سازمان بنادر را دارد.
 
 بیک محمدلو ادامه داد: در همین راستا تلاش شد تا با برگزاری نشست ‌هم‌اندیشی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به موضوعات و چالش‌های مطرح شده رسیدگی شود.
 
وی با اشاره به اهمیت لایروبی در بنادر شمالی، تصریح کرد: لایروبی حوضچه و کانال دسترسی بندر نوشهر از موضوعات بسیار مهم و جدی است که مقدمات این طرح در سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد.
 
عضو هیئت عامل و معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی تأکید کرد: بر این باور هستیم که شناورهای ما باید دسترسی ایمن و قابل اطمینانی برای آمد و شد به بنادر داشته باشند که دست‌یابی به این مهم، مستلزم لایروبی متناسب است.
 
وی ابراز کرد: شاید به دلیل ‌کم‌کاری‌هایی که در گذشته در بحث لایروبی در بندر نوشهر صوت گرفته است، لازم است تا یک اقدام عاجل و راهبردی صورت بگیرد و به همین منظور سازمان بنادر و دریانوردی این آمادگی را دارد تا در نیمه دوم سال ۱۴۰۲اقدامات اجرایی برای انجام لایروبی آغاز شود.
 
پایان پیام/

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34430

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.