• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
7

اجرای زیرگذرهای راه آهن سراسری در قرچک سرعت می گیرد

  • کد خبر : 34556
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۵
اجرای زیرگذرهای راه آهن سراسری در قرچک سرعت می گیرد

0 (0) به گزارش ریل نیوز، به نقل از ایرنا،  الله بخش حبیبی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات و موانع پروژه های زیرگذرهای محمدآباد و داودآباد که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: اجرای خط چهارم قطار حومه ای تهران  قرچک  ورامین منوط به رفع معارضینی در طول مسیر است که اجرای ۲ […]

0
(0)

به گزارش ریل نیوز، به نقل از ایرنا،  الله بخش حبیبی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات و موانع پروژه های زیرگذرهای محمدآباد و داودآباد که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: اجرای خط چهارم قطار حومه ای تهران  قرچک  ورامین منوط به رفع معارضینی در طول مسیر است که اجرای ۲ زیرگذر محمدآباد و داودآباد قرچک، از جمله مهمترین این معارضین است که با تلاش دولت سیزدهم و اختصاص اعتبارات مورد نیاز، اجرای این دو طرح با سرعت بیشتری همراه شده است.

وی اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، روند اجرای این طرح با هماهنگی دستگاه های مختلف اجرایی، سرعت بیشتری گرفته تا با تکمیل این ۲ زیرگذر، علاوه بر سهولت دسترسی روستانشینان جنوب راه آهن به کمربندی شمالی، زمینه تکمیل خط چهارم قطار حومه ای فراهم شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده بین دستگاه های مختلف مقرر شد تا به منظور رفع معارضین اجرای این ۲ طرح، ایستگاه سوزن بانی، درختان، تیرهای برق، لوله های گاز و کابل های مخابرات واقع شده در طول مسیر اجرای زیرگذر در کمترین زمان توسط ادارات مربوطه جابجا شود.

حبیبی افزود: یکی از مشکلات مردم به ویژه در فصل گرم سال، ایجاد امکانات مورد نیاز در توقفگاه های قرچک و باقرآباد است که مقرر شد تا با هماهنگی اداره کل راه آهن استان تهران و اداره برق شهرستان قرچک، روشنایی و سایبان این دو توقفگاه در کمترین زمان تأمین شود.

طرح قطار حومه ای تهران – ورامین – گرمسار که از مصوبات دولت نهم است که پس از چندین بار جابجا شدن مجری طرح از شرکت مترو و راه آهن جمهوری اسلامی، طی سال های گذشته به عنوان قطار حومه ای و با اجرای خط سوم و تردد روزانه چندین رام قطار از تهران تا گرمسار افتتاح شد.

اجرای خط چهارم قطار حومه ای تهران – ورامین – گرمسار با چندین معارض مواجه است که مهمترین آن ها، تقاطع راه آهن با ورودی روستاهای محمدآباد و داودآباد شهرستان قرچک است که سال ها به دلیل عدم تأمین خواسته مدیریت شهری قرچک، اجرای پروژه های روگذر و زیرگذر، با مشکل مواجه شده بود.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با برگزاری جلسات متعدد بین مسئولان شهرستان قرچک و راه آهن جمهوری اسلامی، موضوع احداث زیرگذر داودآباد و روگذر محمدآباد مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب مسئولان شهری قرچک قرار گرفت.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34556

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.