• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 6731اخبار امروز : 0
18
مجید ارجونی

تعمیرات دلیل اصلی حذف قطار کرمان به تهران است / اول شهریور مشکل حل می‌شود

  • کد خبر : 34929
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
تعمیرات دلیل اصلی حذف قطار کرمان به تهران است / اول شهریور مشکل حل می‌شود
مدیر کل راه آهن کرمان گفت : تعمیرات دلیل اصلی حذف قطار شرکت بن ریل در مسیر کرمان به تهران بوده است.

به گزارش ریل نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، کمیاب شدن بلیط قطار، طی ماه‌های اخیر در مسیر ریلی کرمان به تهران و بالعکس به یکی مشکلات جدی مردم بزرگترین استان کشور تبدیل شده است.

قشر‌های مختلف مردم اعم از دانشجویان، کسبه، بیماران و سایر اقشار که برای انجام امور مربوطه و مسائل شخصی، تجاری، اداری و درمانی باید به پایتخت سفر کنند، در ماه‌های اخیر با چالش خرید بلیط قطار به دلیل کم شدن تعداد بلیط مواجه شده اند و این امر موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

مجید ارجونی مدیر کل راه آهن کرمان در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو به منظور پیگیری خبری این مشکل گفت: طی ماه‌های قبل هر روزه از کرمان ۲ قطار در مسیر ریلی کرمان به تهران فعال بوده و نسبت به جابجایی مسافران اقدام می‌کرده است.

ارجونی افزود: از دوم تیرماه امسال یکی از قطار‌ها وابسته به شرکت بن ریل به دلیل تعمیرات از این مسیر حذف شد و همین موضوع دلیل کاهش تعداد صندلی و بلیط در مسیر کرمان به تهران و بالعکس شد و موجب بروز مشکلاتی برای مردم در خصوص تهیه بلیط گردید.

مدیر کل راه آهن کرمان اظهار داشت: شرکت بن ریل اعلام کرده است، این قطار مجددا از تاریخ اول شهریور ماه به مسیر ریلی کرمان به تهران و بالعکس بازخواهد گشت و به ارائه خدمت خواهد پرداخت.

وی بیان کرد: با بازگشت این قطار در مسیر تهران، ظرفیت صندلی‌های قطار بطور قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت و رضایتمندی مردم و مسافران بیشتر خواهد شد.

مجید ارجونی، مدیر کل راه آهن کرمان گفت: در حال حاضر روزانه فقط یک قطار در مسیر ریلی کرمان به تهران و بالعکس اقدام به جابجایی مسافران می‌نماید.

شایان ذکر است طی هفته‌های اخیر، همزمانی کمبود بلیط قطار و نیز بلیط هواپیما در کرمان، به یکی از مشکلات قشر‌های مختلف مردم تبدیل شده، که حل آن‌ها و جلوگیری از تکرار آن مستلزم تدبیر و پیگیری مسئولان استانی و وزارت راه می‌باشد، که در این خصوص استفاده از قطار‌ها و هواپیما‌های جایگزین، قطعا موثر خواهد بود

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34929

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.