• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
12
مجید ارجونی

تعمیرات دلیل اصلی حذف قطار کرمان به تهران است / اول شهریور مشکل حل می‌شود

  • کد خبر : 34929
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
تعمیرات دلیل اصلی حذف قطار کرمان به تهران است / اول شهریور مشکل حل می‌شود
مدیر کل راه آهن کرمان گفت : تعمیرات دلیل اصلی حذف قطار شرکت بن ریل در مسیر کرمان به تهران بوده است.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، کمیاب شدن بلیط قطار، طی ماه‌های اخیر در مسیر ریلی کرمان به تهران و بالعکس به یکی مشکلات جدی مردم بزرگترین استان کشور تبدیل شده است.

قشر‌های مختلف مردم اعم از دانشجویان، کسبه، بیماران و سایر اقشار که برای انجام امور مربوطه و مسائل شخصی، تجاری، اداری و درمانی باید به پایتخت سفر کنند، در ماه‌های اخیر با چالش خرید بلیط قطار به دلیل کم شدن تعداد بلیط مواجه شده اند و این امر موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

مجید ارجونی مدیر کل راه آهن کرمان در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو به منظور پیگیری خبری این مشکل گفت: طی ماه‌های قبل هر روزه از کرمان ۲ قطار در مسیر ریلی کرمان به تهران فعال بوده و نسبت به جابجایی مسافران اقدام می‌کرده است.

ارجونی افزود: از دوم تیرماه امسال یکی از قطار‌ها وابسته به شرکت بن ریل به دلیل تعمیرات از این مسیر حذف شد و همین موضوع دلیل کاهش تعداد صندلی و بلیط در مسیر کرمان به تهران و بالعکس شد و موجب بروز مشکلاتی برای مردم در خصوص تهیه بلیط گردید.

مدیر کل راه آهن کرمان اظهار داشت: شرکت بن ریل اعلام کرده است، این قطار مجددا از تاریخ اول شهریور ماه به مسیر ریلی کرمان به تهران و بالعکس بازخواهد گشت و به ارائه خدمت خواهد پرداخت.

وی بیان کرد: با بازگشت این قطار در مسیر تهران، ظرفیت صندلی‌های قطار بطور قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت و رضایتمندی مردم و مسافران بیشتر خواهد شد.

مجید ارجونی، مدیر کل راه آهن کرمان گفت: در حال حاضر روزانه فقط یک قطار در مسیر ریلی کرمان به تهران و بالعکس اقدام به جابجایی مسافران می‌نماید.

شایان ذکر است طی هفته‌های اخیر، همزمانی کمبود بلیط قطار و نیز بلیط هواپیما در کرمان، به یکی از مشکلات قشر‌های مختلف مردم تبدیل شده، که حل آن‌ها و جلوگیری از تکرار آن مستلزم تدبیر و پیگیری مسئولان استانی و وزارت راه می‌باشد، که در این خصوص استفاده از قطار‌ها و هواپیما‌های جایگزین، قطعا موثر خواهد بود

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34929
  • ارسال توسط :
  • منبع : دانشجو

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.