• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
16
صداقت پور

آماده بکار بودن تجهیزات ثابت و افزایش قطارهای فعال در خط ۲ مترو تهران

  • کد خبر : 35176
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
آماده بکار بودن تجهیزات ثابت و افزایش قطارهای فعال در خط ۲ مترو تهران
مدیر ارشد خط ۲ شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این خط به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در راستای ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، حسن صداقت پور با اشاره به اینکه در مهرماه با افزایش تعداد مسافر روبرو خواهیم شد گفت: به منظور افزایش رفاه حال مسافران، هماهنگی‌های لازم برای افزایش قطارهای فعال و اعزام قطارهای فوق‌العاده انجام شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری‌های لازم برای رفع نواقص عمرانی، تجهیزاتی و تأسیساتی ایستگاه‌ها از جمله آماده به کار بودن تجهیزات ثابت مانند پله‌برقی‌ها، آسانسورها، گیت‌ها و دستگاه‌های تهویه هوا انجام شده است. ارتقا و تأمین روشنایی ایستگاه‌ها، پیگیری و رفع سریع خرابی قطارها از طریق استقرار تیم‌های اضطراری تعمیرات ناوگان در طول خط، بازدید و بررسی صحت عملکرد سیستم پیج، رادیو و پنل‌های نمایش‌دهنده موقعیت قطار (PIS) و رفع نواقص تابلوهای راهنمای مسافری و نماد مترو از دیگر اقداماتی است که در راستای طرح استقبال از مهر به آن پرداخته شده است.

وی با اشاره به رایگان بودن مترو در مهرماه برای دانش‌آموزان و دانشجویان تصریح کرد: هماهنگی لازم برای تردد رایگان دانش‌آموزان و دانشجویان با لباس فرم و با ارائه کارت دانش‌آموزی و یا دانشجویی در این ایام انجام شده است.

صداقت پور به ادامه اجرای طرح جمع‌آوری بساط گستران از داخل قطار و خارج‌کردن آنها از ایستگاه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: جهت حضور حداکثری کارکنان در سکو ایستگاه‌ها به‌خصوص در ساعات پیک مسافری به منظور پاسخگویی و تکریم ارباب‌رجوع هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی گفت: انجام فعالیت‌های پیشگیرانه و بررسی دوره‌ای تجهیزات طبق برنامه زمانی، نظافت ویژه ایستگاه‌ها از جمله سردر ورودی‌ها، حریم ریلی، قطارها، آب‌سردکن‌ها و نمازخانه از دیگر اقدامات انجام شده در خط ۲ مترو تهران است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35176
  • ارسال توسط :
  • منبع : ریل نیوز

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.