• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Thursday - 17 October - 2024
کل اخبار 6753اخبار امروز : 0
4

تخفیف بلیت قطارهای رجا برای اسامی فاطمه و زهرا در طرح میلاد

  • کد خبر : 3526
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
تخفیف بلیت قطارهای رجا برای اسامی فاطمه و زهرا در طرح میلاد

شرکت حمل و نقل ریلی رجا،­ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، ­­­­ ­ برای اسامی فاطمه و زهرا تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛­­ معاون اجرایی شرکت رجا با­ ­تبریک هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با اعلام این خبر افزود: در قالب این طرح به […]

شرکت حمل و نقل ریلی رجا،­ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، ­­­­ ­ برای اسامی فاطمه و زهرا تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛­­ معاون اجرایی شرکت رجا با­ ­تبریک هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با اعلام این خبر افزود: در قالب این طرح به مسافران با اسامی فاطمه و زهرا که در روز 18 اسفند ماه مصادف با ولادت حضرت فاطمه (س) با قطارهای رجا سفر کنند، 30 درصد تخفیف تعلق می گیرد.
محمدرضا شناسنده گفت:­ فروش بلیت با تسهیلات مزبور از ­۱۲ اسفند ماه آغاز شده و تا 18 اسفند ماه ادامه­ دارد.­
وی افزود:­ این تخفیفات بدون هیچ گونه مراحل اداری، در­ تمامی­ قطارهای شرکت رجا و با خرید از­ همه ­روش های فروش بلیت (وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir – آژانس های فروش بلیت سراسر کشور و سامانه فروش تلفنی 1539) به متقاضیان تعلق می گیرد.
معاون اجرایی رجا­ گفت: هموطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و … می توانند به صورت شبانه روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.