• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تخفیف بلیت قطارهای رجا برای اسامی فاطمه و زهرا در طرح میلاد

  • کد خبر : 3526
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
تخفیف بلیت قطارهای رجا برای اسامی فاطمه و زهرا در طرح میلاد

0 (0) شرکت حمل و نقل ریلی رجا،­ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، ­­­­ ­ برای اسامی فاطمه و زهرا تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛­­ معاون اجرایی شرکت رجا با­ ­تبریک هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با اعلام این خبر افزود: در قالب این […]

0
(0)

شرکت حمل و نقل ریلی رجا،­ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، ­­­­ ­ برای اسامی فاطمه و زهرا تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛­­ معاون اجرایی شرکت رجا با­ ­تبریک هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با اعلام این خبر افزود: در قالب این طرح به مسافران با اسامی فاطمه و زهرا که در روز 18 اسفند ماه مصادف با ولادت حضرت فاطمه (س) با قطارهای رجا سفر کنند، 30 درصد تخفیف تعلق می گیرد.
محمدرضا شناسنده گفت:­ فروش بلیت با تسهیلات مزبور از ­۱۲ اسفند ماه آغاز شده و تا 18 اسفند ماه ادامه­ دارد.­
وی افزود:­ این تخفیفات بدون هیچ گونه مراحل اداری، در­ تمامی­ قطارهای شرکت رجا و با خرید از­ همه ­روش های فروش بلیت (وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir – آژانس های فروش بلیت سراسر کشور و سامانه فروش تلفنی 1539) به متقاضیان تعلق می گیرد.
معاون اجرایی رجا­ گفت: هموطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و … می توانند به صورت شبانه روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.