• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رشد تولید فولاد، در گرو توسعه حمل‌ونقل ریلی

  • کد خبر : 8663
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
رشد تولید فولاد، در گرو توسعه حمل‌ونقل ریلی

0 (0) رشد تولید فولاد، در گرو توسعه حمل‌ونقل ریلی تین‌نیوز| محمدهادی ضیایی‌مهر، مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی گفت: دست‌یابی به اهداف تولیدی و صادراتی کالایی استراتژیکی مانند فولاد در گرو توسعه شبکه ریلی کشور است. وی اضافه کرد: ایران با افزایش ظرفیت تولید فولاد تا سقف ۵۵ میلیون تن، صادراتی حدود ۱۵میلیون تن را در […]

0
(0)

رشد تولید فولاد، در گرو توسعه حمل‌ونقل ریلی


تین‌نیوز| محمدهادی ضیایی‌مهر، مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی گفت: دست‌یابی به اهداف تولیدی و صادراتی کالایی استراتژیکی مانند فولاد در گرو توسعه شبکه ریلی کشور است.
وی اضافه کرد: ایران با افزایش ظرفیت تولید فولاد تا سقف ۵۵ میلیون تن، صادراتی حدود ۱۵میلیون تن را در برنامه خود دارد، در حال حاضر نیز حدود ۷ تا 7.5 میلیون تن فولاد صادر می‌شود.
ضیایی مهر افزود: ظرف چهارماه نخست امسال نیز 214 هزار تن کالا از مرزهای ریلی ایران صادر شده است و برای این‌که چابهار را هم به شبکه ریلی کشور وصل کنیم به دو خط ریل ۳۰۰ کیلومتری نیاز داریم. وی اضافه کرد: برای دستیابی به این مقصود، باید ظرفیت تولید فولاد دو برابر شده و به این معنی است که حمل‌و نقل ریلی نیز به‌عنوان شیوه برتر حمل کالا به‌ لحاظ حفظ سلامت محموله‌ها به همین میزان رشد و توسعه نیاز دارد.
مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی ادامه داد: گفته می‌شود که یکی از این خط‌ها (مسیر دوخطه بندر چابهار) حدود ۳۰ درصد و دیگر ی ۱۵درصد پیشرفت داشته است. بنابراین در آینده باید منتظر افزایش حجم صادرات کالا از مرز ریلی سرخس باشیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8663

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.